به گزارش روابط عمومی دانشگاه، متن پیام دکتر آروین بدین شرح است:
امروز زندگی کردن با رسانه نیز به عنوان حلقه ای مهم از نظام ارتباطی، به بخش جدایی ناپذیر حیات انسان تبدیل شده و تعامل انسان و رسانه، بر بسیاری از مناسبات اجتماعی و از جمله راهبری و مدیریت، افکار عمومی تاثیر گذارده است.
"افکار عمومی" پدیده ای است واقعی که با ظهور رسانههای جمعی و ابزارهای ارتباطی شکل گرفت و شناسایی ویژگیها، تمایلات و مطالبات این پدیده برای برقراری یک ارتباط هدفمند و موثر، ضرورت جهان امروز است و در این میان روابط عمومیها و رسانهها، اصلیترین نهاد در جهت شناخت، ساخت و تقویت افکار عمومی تلقی میشوند.
27 اردیبهشت بهانهای است تا دستآوردهای تلاشگران خانواده بزرگ ارتباطات را ارج نهیم و بیشک این روز تداعیگر اهمیت و نقش روزافزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعههای مختلف تبدیل شده است.
اینجانب روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به مدیران، کارشناسان و فعالان زحمتکش و سختکوش این عرصه بالاخص همکاران ارجمند روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته که با الهام از همافزایی، هماندیشی، همسویی و با تدبیر و امید درجهت تحقق پیام روابط عمومی "همدلی و همزبانی" فعالیت میکنند، تبریک و تهنیت عرض کرده، امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول روابط عمومیها و شناساندن اهداف کلان دانشگاه در کشور باشد.
محمد جواد آروین
رئیس دانشگاه