چاپ        ارسال به دوست

واحد ارتباط با صنعت دانشگاه در کلینیک آموزش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار کرد؛

کارگاه آموزشی استراتژی های تبلیغات اثربخش

کارگاه آموزشی استراتژی¬های تبلیغات اثربخش توسط واحد ارتباط با صنعت دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در کلینیک آموزش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه و به نقل از دکتر مسعود رضائی زاده مدیر دفتر ازتباط با صنعت دانشگاه، کارگاه یادشده چهارشنبه ۲۳ خردادماه 9۷ در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان برگزار شد و تعدادی از مدیران و کارشناسان شرکت­های صنعتی و دانش بنیان در آن شرکت کردند.

 به گفته وی در این کارگاه موضوعات مختلفی برای آشنایی مخاطبان از جمله جایگاه تبلیغات در بازاریابی، اصول و مبانی تبلیغات مؤثر، مزیت رقابتی تبلیغات، شناسایی ابزار نوین تبلیغات، آفرینش کمپین­های تبلیغاتی جدید، استراتژی­های کمپین، تاکتیک ها و شیوه­های اجرایی تبلیغات ارائه شد.

همچنین  استراتژی طراحی پیام، ارتباطات یکپارچه بازاریابی، تخصیص منابع و بودجه بندی، استراتژی زمان بندی تبلیغات، اصول تبلیغات اثربخش، جاذبه­های تبلیغاتی و روش و معیارهای ارزیابی کمپین از موضوعات دیگری بود که  توسط مهندس ابوالفضل صلواتی­زاده کارشناس واحد ارتباط با صنعت دانشگاه ارائه گردید.

دکتر رضائی زاده گفت: پیرو تفاهم نامه همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی فی مابین "دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته" و "سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان"، "کلینیک آموزش و فناوری"  با هدف توسعه روابط مراکز علمی، آموزشی و پژوهشی و واحدهای صنعتی و افزایش صادرات محصولات دانش­بنیان راه اندازی و کارگاه های آموزشی متنوعی توسط واحد ارتباط با صنعت دانشگاه به صورت ماهیانه برگزار می گردد.

مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه عنوان کرد: نقش واحد تحقیق و توسعه (D&R) در توسعه صنایع، تکنیک­های فروش موفق در  رکود اقتصادی، تحقیقات بازاریابی و پیش بینی فروش و تقاضای بازار، برندسازی از کارگاه های آموزشی تخصصی در نظر گرفته شده جهت ارائه در کلینیک کلینیک آموزش و فناوری است.

 دکتر مسعود رضائی زاده همچنین از مدیریت استراتژیک برند، نقش واحد تحقیق و توسعه در توسعه صنایع، آشنایی با فرآیند استانداردسازی یافته­های پژوهشی و محصولات، اصول و فنون مذاکرات تجاری، ارتباطات یکپارچه بازاریابی، راهکارهای حضور موثر در نمایشگاه­ها با رویکرد توسعه کسب و کار و آشنایی با روش­های نوین جذب سرمایه­گذار به عنوان دیگر کارگاه های آموزشی تخصصی نام برد که برای ارائه در کلینیک کلینیک آموزش و فناوری برای  در نظر گرفته شده است.

 

 


١٣:١٢ - يکشنبه ٢٧ خرداد ١٣٩٧    /    عدد : ٥٩٣    /    تعداد نمایش : ٥١٨١


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج