چاپ        ارسال به دوست

اعضای دانشگاه در مسیر سلامت و تندرستی

 

در راستای ترویج فرهنگ ورزش و تندرستی، دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته شاهد دستاوردهای چشم‌گیری در فعالیت‌های ورزشی بوده است. اخیراً، اعضای هیئت علمی و دانشجویان ما با شرکت در برنامه‌های کوهنوردی، به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته‌اند.

 

در یکی از این برنامه‌ها، دکتر محمد ماهانی، عضو هیئت علمی دانشکده شیمی، و علی اخگر، کارشناس پژوهشکده علوم محیطی، به همراه تیم کوهنوردی دانشگاه ولی عصر (عج)، در تاریخ چهاردهم خرداد ماه، به قله لاله زار با ارتفاع 4375 متر صعود کرده و پرچم موفقیت را بر فراز آن به اهتزاز درآوردند. این افتخار، در تاریخ چهاردهم تیرماه، با صعود دیگر دکتر ماهانی و تیم دانشگاه به قله سه شاخ جوپار با ارتفاع 4135 متر، تکرار شد.

 

همچنین، محمد مهدی ابراهیمی، دانشجوی رشته مهندسی هسته‌ای و عضو فعال بسیج دانشجویی، در یکم تیرماه و به مناسبت دهه امامت و ولایت، به همراه گروه کوهنوردی شهر ماهان، به قله کوه سه شاخ جوپار صعود نمود. این قله  یکی از بلندترین و دشوارترین قله‌های استان کرمان به شمار می‌رود.

 

این موفقیتها نه تنها نشان دهنده تعهد دانشگاه به ترویج سلامت و تندرستی است، بلکه بیانگر اراده و توانمندی اعضای ما در رسیدن به اهداف بلند و دست نیافتنی است. روابط عمومی دانشگاه ضمن تبریک این دستاوردها، از تمامی دست اندرکاران و شرکت کنندگان در این برنامه‌های ورزشی قدردانی می‌کند و برای آنها آرزوی موفقیت‌های بیشتری دارد.

 

 


١٥:٠٢ - يکشنبه ١٧ تير ١٤٠٣    /    عدد : ٤٨٣٨    /    تعداد نمایش : ٥٠٧


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج