چاپ        ارسال به دوست

پيكر مطهر شهيد گمنام در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در دانشگاه تحصيلات تكميلي صنعتي و فناوري پيشرفته تشييع و دفن مي شود /آئين وداع پنجم دي ماه

در ستاد برگزاري مراسم تشييع پيكر شهيد گمنام در دانشگاه تحصيلات تكميلي صنعتي و فناوري پيشرفته با حضور مسئولان دانشگاه و بخش ماهان و بنياد حفظ آثار و ارزش هاي دفاع مقدس استان كرمان اعلام شد: پيكر مطهر شهيد گمنام 6 دي ماه در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در دانشگاه تحصيلات تكميلي صنعتي و فناوري پيشرفته تشييع و دفن مي شود.

 به گزارش روابط عمومي دانشگاه در اين جلسه رئيس دانشگاه تحصيلات تكميلي صنعتي و فناوري پيشرفته با اشاره به پيگيري هاي چندين ساله براي دفن شهيد گمنام بر برگزاري باشكوه مراسم تاكيد كرد.

دكتر حسين محبي افزود: خدا را شاكريم كه بعد از سالها انتظار دانشگاه تحصيلات تكميلي صنعتي و فناوري پيشرفته اين افتخار بزرگ را پيدا كرد كه ميزبان پيكر مطهر شهيد گمنام باشد.

معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه نيز با بيان اينكه دانشگاه با حضور شهيد گمنام متبرك مي شود خاطرنشان كرد: به گونه اي برنامه ريزي مي شود تا مراسم و آئين ها با مشاركت دانشجويان، اعضاي هيات علمي و كارمندان و اهالي ولايتمدار ماهان برگزار شود.

به گفته دكتر روح اله فدائي نژاد با تشكيل كميته هاي دانشگاه، تبليغات و اطلاع رساني، فرهنگي، پشتيباني و عمراني امور مراسم وداع و تشييع پيكر مطهر شهيد در حال ساماندهي است.

دراين جلسه امام جمعه، بخشدار، رئيس آموزش و پرورش، فرمانده سپاه،  شهردار، اعضاي شوراي شهر  و تعدادي از مسئولان بخش ماهان به بيان ديدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

در اين نشست زمان مراسم وداع با پيكر مطهر شهيد گمنام صبح دوشنبه پنجم دي ماه در دانشگاه تحصيلات تكميلي صنعتي و فناوري پيشرفته اعلام شد.

همچنين زمان تشييع و دفن پيكر مطهر شهيد گمنام سه شنبه ششم دي ماه از ساعت 8وسي دقيقه صبح در شهر ماهان و سپس به سمت دانشگاه اعلام گرديد.

جزئيات مراسم و آخرين برنامه ها در خبرها و اطلاعيه هاي بعدي  در پايگاه اينترنتي دانشگاه منتشر مي شود.

 


١٤:٢٣ - شنبه ٢٦ آذر ١٤٠١    /    عدد : ٣٥٩٢    /    تعداد نمایش : ٩١٠


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج