چاپ        ارسال به دوست

دانشجویان دانشکده مهندسی عمران و نقشه‌برداری از کارخانه تغلیظ مس و سد درآلو بازدید کردند

 

به ابتکار انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته، تعدادی از دانشجویان دانشکده مهندسی عمران و نقشه‌برداری از کارخانه تغلیظ مس و سد درآلو  بازدید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی در ابتدای این بازدید، نشستی با مسئولان مجتمع برگزار و  ظرفیت ها و ویژگی های مجموعه معرفی و دانشجویان با فعالیت‌های مجتمع آشنا شدند.

 

این بازدید دهم خردادماه و به سرپرستی دکتر توفیق و دکتر فرهی مقدم صورت گرفت و در نشست برگزار شده توضیحاتی در مورد فرآیند تغلیظ مس و فن‌آوری‌های مورد استفاده در کارخانه و بخش‌های مختلف آن و همچنین نکاتی در مورد رعایت اصول HSE به دانشجویان ارائه شد.

 

بنا به اعلام معاونت دانشجویی و فرهنگی در ادامه دانشجویان و استادان از بخش‌های مختلف مجموعه از جمله کارخانة سنگ‌شکن، کارخانة تغلیظ و در نهایت از سد رسوب‌گیر (باطله) با حضور کارشناسان مجموعه بازدید نمودند.

همچنین دانشجویان ضمن حضور در بخش های مختلف، سؤالات خود را از متخصصان و کارشناسان مجموعه بمطرح کردند و از نزدیک با فرآیندهای مرتبط با تغلیظ مس و مراحل مختلف آن و همچنین مراحل پیشروی پروژه و سازه‌های مرتبط با آن از جمله سد آشنا شوند.

به گفته دانمشجویان این بازدید کمک کرد تا از نزدیک با بخشی از فرآیندها، تاسیسات و سازه‌های مرتبط با صنعت مس آشنا شده و اطلاعات جامع‌تری در مورد آن به دست آورند.

 شایان ذکر است این مجتمع توسط هلدینگ صنعت و معدن قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در حال اجراست و بخش مهمی از آن به بهره‌برداری رسیده است.

 


٠٩:٥٧ - دوشنبه ١١ تير ١٤٠٣    /    عدد : ٤٨٢٨    /    تعداد نمایش : ٢٥٨


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج