چاپ        ارسال به دوست

رییس دانشگاه تحصیلات تکمیلی و فناوری پیشرفته:

آثار نهضت امام حسین (ع) به ‌عنوان دانشگاهی بزرگ در تاریخ جریان دارد

دکتر محمدجواد آروین در این پیام از دانشجویان و آینده سازان میهن اسلامی خواست در فلسفه قیام عاشورا بیشتر تفکر کنند و حکایت افتخار آفرینی رزمندگان دوران دفاع مقدس را به عنوان برترین دانش آموختگان مکتب عاشورا بخوانند و از سطر سطرآن درس رشادت و آزادگی فراگیرند.

متن کامل پیام رییس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته  به شرح زیر است:


وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

(سوره آل عمران آیه 169)

تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم، زیباترین جلوه عشق و ایثار برای رسیدن به مقام قرب الهی و فرصتی ارزشمند برای تبیین فرهنگ عاشورایی است. ایامی که شایسته است آینده‌سازان میهن اسلامی در فلسفه قیام عاشورا بیشتر تفکر کنند و حکایت افتخار آفرینی رزمندگان دوران دفاع مقدس را به عنوان برترین دانش آموختگان مکتب عاشورا بخوانند تا از سطر سطرآن درس رشادت و آزادگی فراگیرند.

بدون شک پایمردی و رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس امتداد نهضت حسینی بود که همچنان ادامه دارد. آثار قیام امام حسین (ع) به‌عنوان دانشگاهی بزرگ در تاریخ جریان دارد و آموختن از امام حسین (ع) و یارانش افتخاری عظیم به شمار می‌رود.

اینجانب به نمایندگی از سوی دانشگاهیان دانشگاه تحصیلات تکمیلی و فناوری پیشرفته ضمن ارج نهادن به رشادت‌ها و حماسه‌های دلاوران عرصه ایثار و شهادت، تقارن هفته دفاع مقدس و آعاز ماه محرم  را گرامی داشته و آنان‌را الهام بخش مجاهدت‌های فرهنگی، علمی و پژوهشی در راه اعتلای ایران می‌دانم.

سید محمد جواد آروین

رئیس دانشگاه



٠٨:٢٥ - دوشنبه ٣ مهر ١٣٩٦    /    عدد : ١٠٤    /    تعداد نمایش : ٢٠١٩


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج