چاپ        ارسال به دوست

آئین اعلام فراخوان اولین همایش آموزش وپژوهش شهرداری های استان کرمان برگزار شد؛

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آئین اعلام فراخوان اولین همایش آموزش و پژوهش شهرداری‌های استان کرمان با حضور شهردار کرمان، سرپرست پژوهشگاه علوم وتکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی و همچنین شهرداران کلیه مناطق استان کرمان به‌صورت برخط برگزار شد.

در این آئین مهندس عالم زاده در ابتدای سخنانش عنوان کرد در سال‌های اخیر سعی شده در شهرداری ها علاوه بر مسائل شهری به مباحث فرهنگی هم پرداخته شود.

مهندس عالم زاده، نیروی انسانی را به‌عنوان سرمایه بزرگ در هر سازمان دانست و همچنین ارتقاء سطح اطلاعات نیروهای انسانی در هر سازمان را در کنار رفع نیازهای معیشتی و رفاهی، یکی از ارکان اصلی در حوزه هر سازمان برشمرد

شهردار کرمان با اشاره به حاکمیت نظام شورایی در شهرداری‌ها (دوره‌های 4 ساله)، تدوین یک برنامه مدون را راهکاری مناسب برای تداوم و انجام امور مربوطه دانست.

وی همچنین در سخنانش بر مشارکت دانشگاهیان در کنار تجارب کارکنان شهرداری برای ارائه طرح‌های نو و همچنین ادامه حرکت شهرداری‌ها تأکید کرد

مهندس عالم زاده در پایان سخنانش ضمن درخواست مشارکت همه دست‌اندرکاران در زمینه محورهای همایش جهت ارائه آخرین یافته‌های تحقیقاتی خود، اظهار امیدواری کرد که بتوان در سال آینده به یاری خداوند متعال این همایش را در سطح ملی برگزار نمود.

در ادامه این آئین دکتر باقی زاده سرپرست پژوهشگاه علوم وتکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی از مسئولین همایش دکتر محبی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته و مهندس عالم زاده شهردار کرمان که در شرایط کنونی (شیوع ویروس کرونا) و عدم برگزاری همایش بصورت حضوری، امکان برگزاری همایش آموزش و پژوهش شهرداری‌های استان کرمان را به‌صورت مجازی فراهم نمودند تقدیر و تشکر کرد.

دکتر باقی زاده در ادامه اظهار داشت: در دانشگاه‌های نسل چهارم علاوه بر انجام رسالت اصلی دانشگاه که تولید علم است به دنبال رفع مشکلات جامعه هستیم و خاطرنشان کرد: لازمه آن تعامل و همکاری دانشگاه‌ها با بخش‌های اجرایی است.

وی برگزاری یک چنین همایش‌هایی را درجهت تحقق این تعاملات حائز اهمیت دانست.

سرپرست پژوهشگاه در سخنانش، تجلیل از پژوهشگران شهرداری را در این همایش در راستای توسعه فرهنگ پژوهش برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با نهادینه شدن این فرهنگ در کلیه نهادها و سازمان‌ها، توسعه پایدار مبتنی بر پژوهش محقق گردد.

دکتر باقی زاده اعلام کرد: در راستای مدون سازی پژوهش‌ها و هدایت افراد برای تولید پروژه‌های سازنده، تهیه پیش‌نویس آئین‌نامه مشترک پژوهشی شهرداری های کرمان از دیگر برنامه‌هایی است که در این همایش انجام خواهد شد.

دکتر باقی زاده در پایان به امکانات آموزشی و پژوهشی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ازجمله مجموعه سالن‌های همایش با ظرفیت برگزاری همایش برای میزبانی 2000 نفر و همچنین آزمایشگاه‌های تحقیقاتی مجهز اشاره کرد و تأکید کرد: آمادگی لازم برای ارائه خدمات و مشارکت با کلیه شهرداری‌های استان در قالب تفاهم‌نامه راداریم.

گفتنی است گزارش اقدامات صورت گرفته در دبیرخانه همایش توسط دکتر باقر زاده دبیر اجرایی همایش آموزش و پژوهش شهرداری‌های استان کرمان نیز ارائه گردید.


١٣:٣٩ - سه شنبه ٢٠ آبان ١٣٩٩    /    عدد : ٢٣٤٦    /    تعداد نمایش : ١٤٨٠


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج