چاپ        ارسال به دوست

دکتر سپهوند مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری کرمان

پویایی مراکز رشد استان از اهداف مهم مدیریت مراکز رشد است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری کرمان،"دکتر سپهوند مدیر مراکز رشد واحدهای فناوری پارک علم و فناوری کرمان در بازدید میدانی از مرکز رشد افضلی پور دانشگاه شهید باهنر کرمان و مرکز رشد بانوان کرمان گفت: مراکز رشد واحدهای فناوری بازوهای توانمند پارک علم و فناوری کرمان هستند که با تمرکز زدایی  و افزایش نقش آفرینی مراکز رشد زیر مجوعه پارک علم و فناوری کرمان به پویایی آنها کمک خواهیم کرد. 

دکتر سپهوند با تقدیر از تلاشهای خانم دکتر اسدی مدیر مرکز رشد دانشگاه شهید باهنر افزود: مراکز رشد باید نقش  تسهیل گری، دانش افزایی و هدایت هسته‌ها و واحد‌های فناوری را در اولویت قرار دهند و در این راستا می‌بایست پتانسیل های استانی شناسایی و مورد استفاده قرار گیرند. ایشان اشاره داشتند فضای اداری و دفاتر واحدهای مراکز رشد نباید  شبیه ادارات دولتی باشد و باید سعی شود تا فضای نشاط آور و خلاقانه‌ای در اختیار واحدهای فناور قرار گیرد. 

در ادامه دکتر سپهوند در بازدید از مرکز رشد بانوان که با حضور خانم مهندس صادقی مدیر مرکز رشد بانوان انجام شد ضمن تشکر از تلاشهای مدیریت مرکز رشد بانوان بیان داشتند: انتظار می‌رود مرکز رشد بانوان با پتانسیلهایی که در اختیار دارد تلاش نمایند تا سهم بانوان در کسب و‌ کار استان افزایش یابد. در این راستا مقرر شد  تا مرکز رشد بانوان نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی که مخاطب آنها بانوان باشند، نقش محوری در تشویق بانوان و‌ تسهیل ورود بانوان به فعالیتهای اقتصادی دانش محور و خلاق ایفا نماید. 

همچنین با توجه به گزارش مرکز رشد بانوان در حوزه صنایع دستی، اشاره کردند که پارک علم و فناوری استان از توانمندی های حوزه بانوان در صنایع دستی استان حمایت خواهد کرد و خواستار فعالیت بیشتر مرکز رشد بانوان در این حوزه شد.

دکتر سپهوند در پایان از شرکتهای مستقر در این مراکز رشد بازدید و از نزدیک با واحدهای فناور صحبت نمودند و به مشکلات برخی از واحدها پرداخته شد."

 


٠٩:٠٦ - دوشنبه ٢٢ دی ١٣٩٩    /    عدد : ٢٤٥٦    /    تعداد نمایش : ١٥٥٠


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج