چاپ        ارسال به دوست

معاون فناوری پارک علم و فناوری کرمان خبر داد:

نیازهای فناوری صنعت مس استان در درون کرمان قابل تامین است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری کرمان، دکتر مسعود رضائی زاده  معاون فناوری  پارک در جلسه ای که با حضور دکتر فرشید  کی نیا مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه تحصیلات تکمیلی و کارشناسان شرکت خدمات بازرگانی معادن و فلزات غیر آهنی برگزار شد گفت:  تکمیل حلقه بین  فناوران، دانشگاه و صنعت نیازمند برگزاری جلسات متعدد در جهت معرفی پتانسیلهای طرفین است شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری که  در حوزه صنایع  مس  فعالیت می کنند قادر خواهند بود  اکثر نیازهای فناوری صنعت مس استان کرمان  را در زمینه قطعات و تجهیزات در درون تیم های تحقیق و توسعه  طراحی و تولید نمایند.

وی ادامه داد: بیش از ۴۰شرکت فناور و دانش بنیان در پارک علم و فناوری مستقرند که در حوزه تامین، ساخت قطعات و تجهیزات صنایع مس فعالیت می کنند و توانسته اند به دانش فنی تولید این نیازمندیها دسترسی پیدا کنند.

 معاون فناوری پارک علم و فناوری بیان داشت: مقرر گردید اکثر نیازهای فناورانه صنعت مس استان به  شرکتهای عضو پارک اعلام شود تا در قالب قرارداد یا تفاهم نامه نسبت به ساخت تجهیزات اقدام نمایند.

در ادامه این جلسه دکتر فرشید کی نیا مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه تحصیلات تکمیلی به معرفی زیرساختهای کارگاهی ، آزمایشگاهی و نیروی انسانی این دانشگاه پرداخت که قادر خواهند بود به کمک صنعت مس برای رفع چالشها کمک نمایند.


٠٩:٤٨ - چهارشنبه ١ بهمن ١٣٩٩    /    عدد : ٢٤٧٠    /    تعداد نمایش : ٢٠٠٩


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج