چاپ        ارسال به دوست

دکتر محمد رضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات امنای دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته خواستار جداسازی پارک علم و فناوری از دانشگاه شد.

طبق اعلام منابع موثق، دکتر محمد رضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات امنای دانشگاه و تعدادی از اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان با ارسال نامه ای خطاب به دکتر رحیمی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم و عضو شورای گسترش آموزش عالی، خواستار جداسازی پارک علم و فناوری از دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: یکی از وظایف اصلی هیات امنای هر دانشگاه تصویب آئین نامه ها و قوانین در راستای توسعه و گسترش آن مجموعه در جهت اعتلای علم و فناوری می باشد.

بسیار جای تأمل است که دکتر محمد رضا پور ابراهیمی یکی از اعضای اصلی هیات امنای دانشگاه و به عنوان یک چهره دانشگاهی، درخواست جداسازی پارک علم و فناوری را کرده  و این درحالی است که سایر اعضای هیات امنا و جامعه دانشگاهی تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته، مخلصانه و متعهدانه در تلاشند؛ تا این دانشگاه در سه حوزه آموزش، پژوهش و فناوری بیش از گذشته ارتقاء و توسعه یابد. همچنان که کسب رتبه چهارم شاخص فناوری و نوآوری در بین دانشگاه های کشور طبق اعلام پایگاه استنادی جهان اسلام در سال تحصیلی 1399 -1398 و تداوم احراز رتبه ششم در بین دانشگاه های صنعتی کشور برای سومین سال متوالی خود گواه این مطلب است.

گفتنی است رسالت و ساختار دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در سه حوزه آموزش، پژوهش و فناوری در راستای توسعه علم و فناوری استان کرمان بوده و تا کنون نیز افتخارات بسیاری را برای استان در این زمینه کسب کرده است.

 


١٣:٢٢ - چهارشنبه ١٢ خرداد ١٤٠٠    /    عدد : ٢٦٤٧    /    تعداد نمایش : ٢٤٤٨


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج