چاپ        ارسال به دوست

آغازبه کار کنفرانس ملی تاب آوری شریان های حیاتی و زیرساخت های عمرانی با سخنان دکترمسعود ترکزاده ماهانی

اولین کنفرانس ملی تاب آوری شریان های حیاتی و زیرساخت های عمرانی باسخنان دکتر مسعودترکزاده ماهانی، رییس پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی، در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته آغاز به کار کرد.
دکتر مسعودترکزاده ماهانی با گرامی داشت یاد و خاطره قربانیان زلزله بم گفت: زلزله بم با گذشت 14 سال به ما یادآور می کند همواره در برابر حوادث، آماده و هوشیار باشیم.
وی بابیان اینکه، یاد قربانیان زلزله بم همچنان زنده است تصریح کرد: زنده بودن یاد و خاطره قربانیان زلزله بم را می توان به مطالبه گری جامعه تعبیر کرد که خواهان توجه در همه سطوح نسبت به مقاوم سازی و آمادگی همه جانبه در برابر حوادث باشیم.
دکترترکزاده ماهانی، بااشاره به درگذشت زنده یاد ایرج بسطامی در زلزله 5 دی سال 1382 در بم گفت: هنر و صدای ایرج بسطامی هنرمند اهل بم، از رموز زنده ماندن زلزله بم و یادو خاطره قربانیان آن است.
رییس پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان در کنفرانس تاب آوری شریان های حیاتی و زیرساخت های عمرانی از آمادگی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته را برای همکاری در پژوهش های مرتبط با اهداف همایش اعلام کرد.
نخستین کنفرانس تاب آوری شریان های حیاتی و زیرساخت های عمرانی از صبح سه شنبه 5 دی ماه در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته آغاز به کار کرد.
این کنفرانس تا عصر امروز با سخنرانی های کلیدی و ارایه مقالات پژوهشگران ادامه دارد.


٠٩:٢٤ - سه شنبه ٥ دی ١٣٩٦    /    عدد : ٢٨٥    /    تعداد نمایش : ٢٤٢٩


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج