چاپ        ارسال به دوست

پیام تبریک رییس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته به‌مناسبت هفته پژوهش و فناوری

دکتر حسین محبی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در پیامی فرارسیدن هفته پژوهش و فناوری را به‌تمامی پژوهشگران، محققان، دانشمندان و جامعه علمی دانشگاهی تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی متن پیام دکتر محبی بدین شرح است:

هوالعلیم

پژوهش نماد دگرگونی در مسیر تعالی و تحقق یک هدف مجاهدانه مستمر در عرصه‌های علمی در اعتلای اهداف متعالی جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. و چنانچه فرهنگ پژوهش و تحقیق به‌عنوان یک اصل بنیادی در نظر گرفته شود بی‌شک افق گسترده‌ای از دانش را در تمامی عرصه‌های زندگی پدید خواهد آورد. توان علمی بالا و قدرت خلاقیت زمانی سرچشمه جوشان معرفت واقع می‌گردد که با عنصر پژوهش و تحقیق پیوند خورده باشد.

گفتنی است پژوهش کارآفرین محور، لازمه رشد و توسعه اقتصادی و توسعه پایدار در هر جامعه می‌باشد و در این راستا دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی بایستی با جهت‌دهی پژوهش‌های خود به سمت رفع نیازهای جامعه و صنعت، مهم‌ترین نقش را در راستای تعالی سیاست‌های کلان کشور در توسعه همه‌جانبه ایفا کنند.

این‌جانب فرارسیدن هفته پژوهش و فناوری، که با شعار پژوهش و فناوری؛ پشتیبان تولید مزین گردیده است را به همه پژوهشگران، محققان و جامعه علمی و دانشگاهی کشور به‌ویژه دانشگاهیان دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته تبریک گفته و بر خود فرض می‌دانم؛ زحمات و تلاش‌های آنان را که در جهت اعتلا و رشد علمی کشورمان می‌باشد؛ ارج نهاده و برای این عزیزان آرزوی موفقیت و توفیق الهی دارم.

 


٠٨:٢٥ - شنبه ٢٠ آذر ١٤٠٠    /    عدد : ٢٨٩٩    /    تعداد نمایش : ١٤٥٣


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج