چاپ        ارسال به دوست

امضا تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی کرمان و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی کشور

تفاهم نامه همکاری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان با مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی کشور امضا شد.

این تفاهم نامه در کرمان به امضای دکتر محمدجواد آروین رییس  دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته و دکتر محمدشکرچی زاده معاون وزیر و رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی کشور رسید.

دکترمحمدجواد آروین، رئیس دانشگاه تحصیلات  تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در آیین امضای تفاهم نامه همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی کشور گفت: این تفاهم نامه با هدف ایجاد و گسترش همکاری های آموزشی، پژوهشی و ارتقا مطالعات و طرح های آموزشی مرتبط با وظایف و بهره گیری از امکانات و توانمندی های علمی، تخصصی، مشورتی، تجهیزاتی، کتابخانه ای و آزمایشگاهی مشترک فی مابین منعقد شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، پیشنهاد طرح های مطالعاتی، آموزشی و پژوهشی، همکاری برای طراحی، برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزش تخصصی در کشور؛ پشتیبانی برگزاری دوره های علمی، تخصصی و کارگاه های آموزشی از مفاد تفاهم نامه یادشده است.

همچنین برگزاری و پشتیبانی همایش ها، سمینارها، گردهمایی ها، کارگاه آموزشی و دوره های علمی تخصصی با استفاده از ظرفیت های آموزشی و اسناد و مدارک علمی و کتابخانه ای طرفین و تشکیل کمیته های علمی،  فنی مشترک به منظور پشتیبانی تکنیکی  و انجام، بررسی، برنامه ریزی و تدیون طرح های مشترک مورد نیاز در سطح استانی، ملی، منطقه ای و بین المللی در کنار انتشار کتب، مجلات و مقالات علمی حاصل از نتایج طرح های مشترک و همکاری در ترجمه و انتشار مشترک کنب و منابع موردنیاز با اهداف مشترک از مفاد دیگر تفاهم نامه عنوان شده است.

در این تفاهم نامه بر ایجاد هسته های پژوهشی و برگزاری نمایشگاه نیز تاکید گردیده است.

تفاهم نامه یاددشده پس از برگزاری کنفرانس ملی تاب آوری شریان های حیاتی و زیرساخت های عمرانی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان به امضا رسید. این کنفرانس 5دی ماه همزمان با سالگرد زلزله بم برگزار شد.

 

 


١٠:٣٠ - شنبه ٩ دی ١٣٩٦    /    عدد : ٢٩٠    /    تعداد نمایش : ٢٧٧٦


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج