چاپ        ارسال به دوست

پیام تبریک رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته به مناسبت فرارسیدن عید سعید مبعث

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در پیام تبریک دکتر حسین محبی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته به مناسبت عید مبعث پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) آمده است:

بسمه‌ تعالی

نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت                  به غمزه مسئله‌آموز صد مدرس شد

بعثت حضرت رسول از الطاف بی‌پایان خداوند بود که جلوه‌های شکوهمندش تا کرانه‌های ناپیدای زمان امتدادیافته است. در آن روز آسمانی، پس از قرن‌ها خشک‌سالی معنویت مزرعه حیات، ابرهای سایه‌گستر رحمت الهی بر کویر اندیشه‌ها سایه انداخت و باران مهر ورزیدن و مهربان زیستن بر کویر تفتیده دل‌ها بارید. بار دیگر باغ رسالت به بار نشست و زیباترین شکوفه هستی شکوفا شد و دل نورانی محمد، تجلی‌گاه نام و کلام پروردگار و آیین اسلام گشت.

بی‌شک پیام بعثت، تلاش همیشگی و خستگی‌ناپذیر آن‌هایی است که به اسلام و پیامبر (ص) ایمان آوردند، بساط دوری از حق برچیده می‌شود و خداپرستان توحیدی، عظمت الهی و اعتبار رسول خوبان را درمی‌یابند و با مباهات، ندای الله  الله سر می‌دهند؛ آنگاه‌که نجوای اقراء باسم ربک الذی خلق، پیام رسا و همگانی برگزیده‌ترین آدمیان شد،

در اینجا عید سعید مبعث، روز برافروختن مشعل هدایت به دست برگزیده‌ترین مخلوق خدا را به پیروان و محبان آن حضرت در سراسر جهان به‌ویژه جامعه دانشگاهی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته تبریک و تهنیت می‌گویم و توفیق و تعالی روزافزون امت اسلام را از درگاه احدیت مسئلت دارم.

 


١١:٥٢ - دوشنبه ٩ اسفند ١٤٠٠    /    عدد : ٣٠٧١    /    تعداد نمایش : ١٢٤٢


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج