چاپ        ارسال به دوست

نشست ریاست پارک علم و فناوری کرمان با نماینده بنیاد برکت

در نشستی در پارک علم و فناوری کرمان، دکتر محمدرضا سپهوند رئیس پارک علم و فناوری کرمان میزبان مهندس زارعی نماینده بنیاد برکت در کرمان و آقای کمساری از اعضای شورای شهر کرمان بود. در این جلسه به همکاری و تعاملات پارک علم و فناوری و بنیاد برکت در جهت تحقق شعار سال و افزایش اشتغال‌ در شهرستان‌ راور پرداختند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه و به نقل از پارک علم و فناوری کرمان، روز سه‌شنبه ۲۳ام فروردین ۱۴۰۱ دکتر محمدرضا سپهوند میزبان مهندس زارعی نماینده بنیاد برکت در کرمان و آقای کمساری از اعضای شورای شهر کرمان بود.

در این دیدار مهندس زارعی ضمن بیان برنامه‌های بنیاد برکت در شهرستان‌های کوچک و حمایت از کسب‌وکارهایی که منجر به تحقق شعار سال و اشتغال‌زایی می‌شود، گفت:« بنیاد برکت به عنوان معین شهرستان راور در امور اقتصادی و اشتغال‌زایی معرفی شده است. در همین زمینه با ایجاد طرح‌هایی متناسب با سطح فعالیتی واحدهای دانش‌بنیان و ...  به آنان تسهیلات کم‌بازده داده تا میزان اشتغال در این شهرستان افزایش و روند نزولی بر تعداد بیکاران حکم‌فرما شود.»

دکتر سپهوند نیز ضمن تبین شعار سال تاکید کرد:« تولید دانش‌بنیان مختص به شرکت‌های دانش‌بنیان نیست و واحدهای فناور هم از دیدگاه پارک دارای محصولات و خدمات مبتنی بر دانش و دانش‌بنیان نیز می‌باشند.»

ریاست پارک علم و فناوری کرمان در ادامه از افتتاح مرکز رشد راور در سال ۱۴۰۰ گفت و افزود:« پارک علم و فناوری کرمان با حمایت دانشگاه پیام نور اولین مرکز رشد این شهرستان پر پتانسیل را افتتاح نمود. در صورتی که مدیر این مرکز رشد نسبت به مفاهیم فناوری، کارآفرینی و ... آگاهی داشته باشد، می‌تواند زمینه‌سازی تولید و تحرک دانش‌بنیان که منجر به اشتغال‌زایی در شهرستان راور نیز می‌شود، شود.»

در ادامه دکتر سپهوند و مهندس زارعی پیرامون نحوه تعاملات و همکاری طرفین جهت رشد اکوسیستم فناوری شهرستان راور به بحث و گفت‌وگو پرداختند و زمینه‌های همکاری خوبی از سوی دو مجموعه در زمینه تحقق شعار سال و استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان راوری دارای ایده فراهم شد.

 


٠٩:٤٨ - يکشنبه ٢٨ فروردين ١٤٠١    /    عدد : ٣١٥٣    /    تعداد نمایش : ١٠٨٢


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج