چاپ        ارسال به دوست

در نشست رییس و معاونان دانشگاه با معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان عنوان شد؛

همکاری های دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته با کمیته امداد استان کرمان گسترش می یابد

نشست رییس و معاونان دانشگاه  تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته با معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان برگزار و بر گسترش همکاری ها تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ این نشست در محل دفتر دکتر محمد جواد آروین رییس دانشگاه  تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته و با حضور حجت الاسلام عباس بذرکار معاون فرهنگی کمیته امداد استان و هیات همراه؛ منصوری رییس کمیته امداد ماهان، دکتر داریوش افضلی معاون آموزشی و پژوهشی، دکتر محمد ماهانی معاون اداری و مالی برگزار گردید.

در این جلسه، دکتر آروین ضمن استقبال از همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) آن را باعث خیر و برکت برای مجموعه دانشگاه عنوان کرد.

رییس دانشگاه با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده فی مابین دانشگاه و کمیته امداد استان کرمان تصریح کرد: اجرای همه بندهای تفاهم نامه در دستور کار دانشگاه قرار دارد.

 همچنین دکتر محمد ماهانی معاون اداری و مالی دانشگاه، گزارشی از روند اجرای تفاهم نامه و اقدامات دانشگاه، تشریح کرد.

دکتر ماهانی از نیروهای کمیته امداد، به عنوان انسان های بزرگ نام برد که به محرومان کمک و در جهت کسب رضای خداوند متعال عمل می کنند.

دکتر داریوش افضلی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان در این جلسه بر ارتقای سطح علمی مددجویانِ دانش آموز و دانشجو تاکید کرد.

دکترافضلی خدمات کمیته امداد به مددجویان را ستودنی دانست و همکاری های علمی، آموزشی را ضروری عنوان کرد.

در ادامه معاون کمیته امداد امام استان کرمان از همکاری های دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته با کمیته امداد تقدیر و آن را مایه دلگرمی مددجویان دانست.

حجت الاسلام عباس بذرکار رسالت مهم کمیته امداد را تقویت بنیه فرهنگی خانوارهای تحت حمایت بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری  عنوان کرد و گفت: باید فرهنگ کار وتلاش را در بین  مددجویان تحت حمایت گسترش دهیم.

به گفته وی کمیته امداد ااستان در شهرستان های جنوبی چهار خوابگاه دارد که در مجموع 300 دانش آموز و دانشجو از امکانات آنها استفاده می کنند.

حجت الاسلام بذرکار افزود: یک خوایگاه ، دخترانه و سه خوابگاه پسرانه هستند و به تجهیزات و خدمات آموزشی نیاز دارند.

به گفته وی استان کرمان رتبه هفت را از نظر تعداد مددجویان تحت پوشش کمیته امداد دارد.

وی با بیان اینکه، مردم کرمان، باکرامت و دارای عزت نفس هستند تصریح کرد: جمعی از مددجویان در جامعه حضور دارند اما به کمیته امداد مراجعه نمی کنند و ما وظیفه داریم آنها را تا جای ممکن شناسایی کنیم.

وی در تشریح روند حمایت کمیته امداد از مدد جویان خاطر نشان کرد: کمیته امداد تا مرحله خودکفایی از مددجویان حمایت می کند.

همچنین در این جلسه سید محمد منصوری رییس کمیته امداد ماهان با ارایه گزارشی، از مسئولان دانشگاه برای شرکت در طرح مفتاح الجنه دعوت کرد و بر اساس آن مقرر گردید زمینه دیدار مدیران دانشگاه با تعدادی از خانواده مددجویان در شهر ماهان فراهم شود.

در این نشست که دوشنبه 9 بهمن ماه برگزار گردید آثایان طهماسب نژاد و ابراهیم نژاد از کمیته امداد امام استان نیز به تشریح فعالیت های عمرانی و حمایتی کمیته امداد پرداختند.

 

 


٠٨:٥٠ - چهارشنبه ١١ بهمن ١٣٩٦    /    عدد : ٣٣٦    /    تعداد نمایش : ١٧٣٩


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج