چاپ        ارسال به دوست

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در آئین معارفه دانشجویان نو ورود ؛

تقویت روحیه اعتماد به نفس در دوران تحصیل در کار آفرینی و ارائه تحقیقات کاربردی نقش موثری دارد

دکتر حسین محبی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در آئین معارفه دانشجویان نو ورود و جشن میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) باتبریک حضور نودانشجویان تصریح کرد: تقویت روحیه اعتماد به نفس در دوران  تحصیل در کار آفرینی و ارائه تحقیقات کاربردی نقش موثری دارد.

به گزارش روابط عمومی دنشگاه  دکتر محبی در این مراسم که پیش از ظهر چهارشنبه بیستم مهرماه با حضور هیئت رئیسه دانشگاه در مرکز همایش های دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی کرمان برگزار شد با گرامیداشت میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد(ص) به معرفی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پبشرفته پرداخت و  از آن به عنوان تنها دانشگاه صنعتی کشور در مقطع تحصیلات تکمیلی نام برد.

وی در ادامه با اشاره به ساختار دانشگاه عنوان کرد: این مجموعه شامل سه حوزه آموزش ، پژوهش و فناوری در کنار هم بوده و این مهم را نقطه عطفی برای دانشجویان در جهت ارائه ایده ها و حرکت به سوی تجاری سازی و کارآفرینی در راستای حل  مشکلات جامعه به ویژه در بخش صنعت بعد از فراغت از تحصیل دانست.

رئیس دانشگاه  خاطر نشان کرد دانشجویان می توانند در دوران تحصیل خود در سایه راهنمایی اعضای هیات علمی توانمند و مجرب دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی کرمان دوران آرامش بخشی داشته به طوریکه بعد از فراغت از تحصیل به عنوان فردی لایق، در راستای رفع نیازهای جامعه گام های موثری بردارند.

دکتر محبی داشتن روحیه اعتماد به نفس در دوران تحصیل را حانز اهمیت دانست و تصریح کرد: این امر موجب کارآفرینی و ارائه تحقیقات کاربردی در جهت رفع مشکلات جامعه حتی در سطح بین المللی خواهد شد.

وی در ادامه به تشریح ساختار حوزه فناوری دانشگاه (پارک علم و فناوری ) پرداخت و به دانشجویان توصیه کرد از این امکان به منظور خلق ایده های فناورانه و جرکت در مسیر کار آفرنی بهره گیرند. 

دکتر محبی در پایان برای همه آرزوی موفقیت و شادکامی نمود و گفت: " در راستای پیشبرد اهداف و رسالت دانشگاه پذیرای نظرات، انتقادات و پیشنهادت دانشجویان هستیم."

در ادامه این نشست دکتر باقی زاده معاون اداری مالی، دکتر فدائی معاون دانشجویی و فرهنگی، دکتر نگارستانی معاون آموزشی و پژوهشی و دکتر بیت الهی رئیس پژوهشگاه، ضمن معرفی حوزه های تحت نظارت، آمادگی خود را برای اینکه دانشجویان در محیط اموزشی توام با آرامش  و رفاه تحصیل نمایند را اعلام کردند.

دکلمه خوانی به مناسبت روز بزرگداشت حافظ توسط یکی از دانشجویان نو ورود و اجرای گروه بین المللی هم آوایی پیامبراعظم(ص) به مناسبت ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) از دیگر برنامه هایی بود که زینت بخش این مراسم بود.

 


١٩:١٣ - چهارشنبه ٢٠ مهر ١٤٠١    /    عدد : ٣٤٠٠    /    تعداد نمایش : ١٢٥٩


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج