چاپ        ارسال به دوست

پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی و پژوهش سرای ماهانی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

تفاهم نامه علمي، پژوهشي و فناوري في مابين پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی و پژوهش سرای دانش اموزی عیسی ماهانی امضاشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی، صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان  دوشنبه 28 آذرماه 1401 به منظور توسعه زمينه هاي همكاري مشترك و همه جانبه علمي، پژوهشي و فناوري  تفاهم نامه في مابين و پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی به نمايندگي دکتر هادی بیت الهی (رئیس پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی) و پژوهش سرای عیسی ماهانی  به نمايندگي مهندس محمد مهدی عظیمی (مدیر پژوهش سرای عیسی ماهانی) امضا شد.

دکتر هادی بیت الهی رئیس پژوهشگاه در رابطه با تفاهم نامه  به روابط عمومی دانشگاه  گفت: این تفاهم نامه در 8 ماده به امضا طرفین رسید.

دکتر بیت الهی افزود: انجام طرحهاي تحقيقاتي و توسعه فناوري مشترک مورد نياز طرفین و ايجاد زمينه هاي مناسب جهت بهره گيري از توانمنديها و خدمات از قبيل تجهيزات پژوهشي طرفین، برگزاري نشستها، دوره ها و كارگاههاي آموزشي حسب اعلام نياز طرفين، برگزاري نشستهاي علمي مشترك، انتقال تجربيات و نيازهاي پژوهش سرا به پژوهشگاه و بالعكس و تبادل افكار و اطلاعات از موضوعات مهم این تفاهم است.

وی ادامه داد: ترجمه، تاليف و چاپ مقالات و كتب و انتشار نشريات مورد نياز طرفین قرارداد، ارائه برنامه توسعه فناوري و مشاوره علمي و پژوهشي جهت پروژه‌هاي مطالعاتي و پژوهشي پژوهش سرا همكاري درخصوص معرفي اساتيد و متخصصين مورد نياز پژوهش¬سرا، مشاوره در زمینه شناسایی و تعریف نیازهای پژوهشی و فناوری طرفین قرارداد، همكاري در زمينه علوم و تکنولوژی، ایجاد زیرساخت لازم جهت انجام دوره های فرصت مطالعاتی اعضای هیأت علمی پژوهشگاه در پژوهش سرا از دیگر بندهای مهم ماده دوم این تفاهم نامه خواهد بود.

لازم به ذکر است در حاشیه امضای این تفاهم نامه از دانش آموزان دختر و پسر  برتر پژوهشی دبیرستانهای حوزه بخش ماهان تجلیل و سپس از زیرساخت دانشگاه توسط مسئولان اداره آموزش و پرورش بخش ماهان و پژوهشسرای دانش آموزی و دانش آموزان  بازدید بعمل امد.

گفتنی است در پی موفقیت های روز افزون محققان و دانش جویان   دانشگاه تحصیلات تکمیلی، صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان درخواست های همکاری دانش آموزی و دانشگاهی این مجوعه در حال افزایش است.

 


٠٨:٤٢ - دوشنبه ٢٨ آذر ١٤٠١    /    عدد : ٣٦٠٣    /    تعداد نمایش : ١٣٥٠


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج