چاپ        ارسال به دوست

استاندار کرمان از زنان تاثیرگذار دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته تجلیل کرد

استاندار کرمان از زنان تاثیرگذار دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در حوزه فناوری تجلیل و اعلام کرد: با تشکیل کانون استانی زنان تاثیرگذار، حمایت از این قشر افزایش می یابد.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی یکشنبه 30 بهمن، دکتر محمد مهدی فداکار در نخستین کنگره زنان تاثیرگذار استان کرمان با اهدای لوح تقدیر به دکتر الهه مصدق عضو هیات علمی و دکتر سعیده خضری پور یاور علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی از موفقیت های زنان دانشگاهی در عرصه ملی و بین المللی تجلیل کرد.

وی با یادآوری سخنان مقام معظم رهبری درباره مقام و جایگاه زن گفت: برای راه‌اندازی کانون زنان تاثیرگذار استان کرمان همکاری لازم را خواهیم داشت.

فداکار در باب اثرگذاری و تاثیر زنان در جامعه گفت: سخن گفتن در این مورد بدیهی است و همه ما مدیون مادرانمان و تحت تاثیر رفتار آنها هستیم.

وی با بیان اینکه زن و مرد به لحاظ تناسب سن و ظرفیت‌ها، مسئولیت‌هایی دارند، گفت: زن و مرد به تناسب ویژگی‌ها، مسئولیت‌های اجتماعی متفاوتی هم در اجتماع و خانواده به عهده دارند.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه مهر مادری، مثل و مانند ندارد و هیچ چیزی جایگزین آن نیست، گفت: مادر بودن و زن بودن منافاتی با فعالیت‌های اجتماعی ندارد. زنان ما در انقلاب و جنگ اثرگذاری زیادی دارند.

مریم‌السادات طباطبایی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کرمان نیز در این مراسم گفت: سه بانوی کرمانی از دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در کنگره بین‌المللی زنان تاثیرگذار و دو نفر نیز در کنگره ملی مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی افزود: زن منشاء خیرات و برکات است و نباید به زن به عنوان یک ابزار نگاه کرد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به پایه‌‌گذاری کانون زنان تاثیرگذار استان کرمان گفت: زنان ایرانی با حفظ حریم‌ها استعدادهایشان را شکوفا کرده‌اند.

در این نشست دکتر الهه مصدق و دکتر سعیده خضری پور به بیان دیدگاه های خود پرداختند‌ 

در این مراسم که در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد از 30 بانوی تاثیرگذار استان کرمان در حوزه‌های کارآفرین، دانش‌بنیان، حوزه علمیه و فعالیت‌های اجتماعی تجلیل به عمل آمد.


 

 


١٦:١٦ - يکشنبه ٣٠ بهمن ١٤٠١    /    عدد : ٣٧٦٦    /    تعداد نمایش : ١١١٧


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج