چاپ        ارسال به دوست

معاون اداری و مالی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته:

مهمانسرای دانشگاه در تهران با هدف رفاه حال همکاران بازسازی شد

دکتر امین باقی زاده معاون اداری، مالی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته از بازسازی واحدهای اقامتی مهمانسرای دانشگاه در تهران خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه معاون اداری مالی دانشگاه این اقدام را در راستای افزایش سطح امکانات و خدمات، رضایت و رفاه بیشتر همکاران دانشگاهی عنوان کرد و افزود: بازسازی کلی سه واحد اقامتی با استفاده از مصالح و وسایل مرغوب و باکیفیت انجام شده است.

دکتر باقی زاده حفظشان و کرامت همکاران و ارائه خدمات بهتر را از مهم‌ترین اولویت‌های معاونت اداری و مالی برشمرد و از همکاران دانشگاه خواست نظرات و پیشنهادات خود را به این معاونت ارسال نمایند.

دکتر باقی زاده در تشریح جزئیات اقدام شده افزود: بر اساس مصوبه شورای فنی دانشگاه، سه واحد خوابگاهی دفتر تهران با مساحت تقریبی 300 مترمربع با همکاری دفتر فنی، واحد تدارکات و همکاران دفتر تهران بازسازی شدند.

وی اعلام کرد: اقداماتی از قبیل تعویض لوله‌کشی، کاشی و سرامیک سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه، تعویض تجهیزات سرویس‌های بهداشتی، رنگ‌آمیزی سقف‌ها، درب‌ها و کمدها، اجرای کاغذدیواری تمامی فضاها، تعویض کلید و پریزها، تعویض سیستم روشنایی و... انجام و فضای اقامتی بازسازی شد.

مهمانسرای دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در خیابان بزرگمهر (بین وصال و فلسطین جنب کلنیک دانشگاه تهران) واقع است و همکاران هیئت‌علمی و یاوران علمی می‌توانند از خدمات آن با هماهنگی امور رفاهی دانشگاه بهره‌مند شوند.

 


١٣:٠٣ - شنبه ٦ اسفند ١٤٠١    /    عدد : ٣٧٧٩    /    تعداد نمایش : ٩٥٧


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج