چاپ        ارسال به دوست

به مناسبت گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات انجام شد؛

تقدیر رئیس پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی از روابط عمومی دانشگاه

رئیس پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی به مناسبت روز جهانی «روابط عمومی و ارتباطات» از تلاش های کارکنان روابط عمومی برای ارتقا جایگاه دانشگاه قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی، صبح امروز دکتر هادی بیت الهی، رئیس پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی به مناسبت روز جهانی «روابط عمومی و ارتباطات» با کارشناسان حوزه روابط عمومی دانشگاه دیدار و از تلاش های آنها برای ارتقا جایگاه دانشگاه قدردانی کرد.

دکتر بیت الهی در این دیدار که با حضور دکتر حکیمه علومی معاون پژوعشی پژوهشگاه، دکتررضا حسن زاده رئیس کتابخانه و دکتر محبوب صفاری مدیر امور پژوهشی پژوهشگاه برگزار شد با تبریک روز «روابط عمومی و ارتباطات»، گفت: روابط عمومی بخش ارزشمندی در ساختار دستگاه ها، نهادها و موسسات است و کارکنان آن نقش مهمی در معرفی فعالیتهای دانشگاه برعهده دارند.

 وی با بیان اینکه دامنه فعالیت در روابط عمومی بسیار گسترده است، گفت: می توان با استفاده از این ظرفیت، بسیاری از اتفاقات و رخدادهای دانشگاهی را پیش بینی و برای برگزاری و اطلاع رسانی آنها برنامه ریزی کرد.

رئیس پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی در پایان این دیدار از کارکنان روابط عمومی دانشگاه به پاس تلاش ها و خدمات آنها، با اهدای لوح سپاس، تقدیر کرد.


١٢:٤٤ - يکشنبه ٣١ ارديبهشت ١٤٠٢    /    عدد : ٣٩٠٤    /    تعداد نمایش : ٨٩١


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج