چاپ        ارسال به دوست

اساتید بسیجی استان به میزبانی دانشگاه تحصیلات تکمیلی در گلزار شهداء کرمان مهمان شهیدان شدند

جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان کرمان در تخستین ساعت صبح امروز چهارشنبه ۳۱ خردادماه با حضور در گلزار شهداء با آرمانهای شهیدان بویژه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تجدید پیمان بستند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این مراسم معنوی که دکتر زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، هیئت رئیسه، اساتید بسبجی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در کنار سایر روسا و استادان دانشگاههای استان حضور داشتند زیارت عاشورا در فضایی خاص و شهدایی قرلئت شد.

در ادامه اساتید با اهدای شاخه های گل و در حالیکه گروه موزیک سپاه ثارالله کرمان در حال نواختن مارش ویژه مراسم بود بر مرقد مطهر شهیدان و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی حاضر شدند و با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام و با آرمانهای شهدا تجدید میثاق بستند.

مراسم در گلزار شهدا کرمان با پذیرایی صبحانه که همچون بقیه قسمتهای مراسم توسط دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته تدارک دیده شده بود تداوم یافت.

اساتید سپس در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان گردهم آمدند و همایش تبیینی روز ملی بسیج اساتید برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام رضایی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در سخنانی با تبیین شرایط کشور در ابعاد مختلف از نقش اساتید در روشنگری و از همراهی و در صحنه بودن مردم در خنثی کردن توظئه های دشمنان تقدیر کرد.

این مراسم با ارتباط تصویری زنده با مراسم مرکزی روز ملی بسیج اساتید در تهران همراه بود.

رئیس سازمان بسیج اساتید و دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از محل دانشگاه تهران، مصلای نماز جمعه در سخنانی که به طور زنده در تالار وحدت پخش میشد به تحلیل شرایط کشور پرداختند.

دکتر قالیباف گزارشی از فعالیت های مجلس شورای اسلامی ارائه و از اساتید بسیجی خواست نظرات پیشنهادی خود را با مجلس از طرق مختلف در میان بگذارند.

حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دزفولی مدرس فلسفه اسلامی و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

نیز در سخنانی که به طور زنده از تهران انجام شد به تشریح فرایند اعتلای حکمرانی پرداخت.

وی کار فرهنگی را کار حکمتی، عمقی و مهم توصیف کرد و از نگاه سطحی به فعالیت های فرهنگی انتقاد کرد.

فرمانده کل سپاه  سخنران دیگر مراسم بود.

 


١٢:٠٣ - چهارشنبه ٣١ خرداد ١٤٠٢    /    عدد : ٣٩٧٤    /    تعداد نمایش : ١٢٢٧


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج