چاپ        ارسال به دوست

همایش ملی شیمی دارویی و فیتوشیمی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان آغاز به کارکرد

همایش ملی شیمی دارویی و فیتوشیمی صبح امروز ششم تیرماه  در مرکز همایش های دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان آغاز به کار کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دبیر اجرایی همایش تعداد مقالات ارسالی به همایش را ۱۵۸ مقاله اعلام کرد که پس از فرایند داوری ۲۲ مقاله به صورت سخنرانی و ۱۱۵ مقاله در قالب پوستر امروز و فردا هنزمان حضوری و مجازی ارائه می شوند.

دکتر الهه مصدق سنتز ترکیبات فعال بیولوژیک، تکنیک های نوین دارورسانی، شیمی دارویی ترکیبات طبیعی (آنزیم ها، گلیکوپروتئین ها، استروئیدها و ...)، استخراج مواد موثر و فراوري گياهان دارويي از محورهای اصلی همایش اعلام کرد.

همچنین بيوتكنولوژي، كشت بافت و نانو در ارتقاي استخراج مواد موثر، بررسي اثرات دارويي گياهان Invitro,Invivo,Clinical، مكمل‌هاي دارويي از گياهان، کاربرد گیاهان دارویی در صنایع آرایشی و بهداشتی و شیمی آفت کش ها و علف کش ها از دیگر محورهای اصلی همایش شیمی دارویی و فیتو شیمی است.

وی تبادل نظر، همفکری بین پژوهشگران و گسترش فرصت های پژوهشی و سرمایه گذاری در حوزه شیمی دارویی و فیتوشیمی را از اهداف همایش برشمرد.

همزمان با برگزاری همایش نمایشگاه گیاهان دارویی در مرکز همایش‌‌های دانشگاه تحصیلات تکمیلی نیز در حال برگزاری است.

در این همایش ۲کارگاه آشنایی با نرم افزار جنیوس و استاندارسازی استخراج و راهبردهای غربال گیری ترکیبات فیتوشیمیایی برای داروهای گیاهی

نیز برگزار می شود.

. پژوهشگران و علاقه مندان می توانند اطلاعات تکمیلی درباره برنامه های همایش را از طریق لینک

https://congress.kgut.ac.ir/mcp/

کسب کنند.

ضمنا لینک دسترسی به سخنرانی ها، ارائه پوسترو کارگاه ها نیز از طریق لینک های زیر قابل دسترسی است.

conf.kgut.ac.ir/kgut۱۲۱

conf.kgut.ac.ir/kgut۱۲۰

conf.kgut.ac.ir/kgut۱۲۲

 


١٥:٠٨ - سه شنبه ٦ تير ١٤٠٢    /    عدد : ٣٩٨٨    /    تعداد نمایش : ٦٧٣


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج