چاپ        ارسال به دوست

با‌صدور حکمی از سوی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور؛

دکتر ابوالفضل صفائی رئیس بسیج اساتید دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته شد

طی مراسمی با حضور رئیس بسیج اساتید استان ضمن تقدیر از خدمات دکتر روح الله ثمره هاشمی رئیس پیشین، دکتر ابوالفضل صفائی عضو هیات علمی دانشکده علوم و فناوریهای نوین به عنوان رئیس جدید بسیج اساتید دانشگاه تحصیلات تکمیلی معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در این مراسم بسیج را منشا خیر و برکت دانست و بر تقویتآت تاکید کرد.

دکتر حسین محبی افزود: مسئولان دانشگاه وظیفه دارند از فعالیتهای بسیج دانشجویی، اساتید و کارکنان حمایت کنند.

رئیس دانشگاه از اقدامات و برنامه های خوب دکتر روح الله ثمره هاشمی قدردانی نمود.

دکتر محبی از دکتر ابوالفضل صفائی به عنوان استادی جوان، فعال و دلسوز نام برد و از وی خواست با برنامه‌ریزی کارهای خوبی در سطح دانشگاه و استان انجام دهند.

رئیس دانشگاه خواستار گسترش فعالیتهای بسیج در دانشگاه شد و تصریح کرد: بحث جهاد تبیین مورد تاکید رهبر باید به کمک بسیج تقویت شود.

در ادامه رئیس بسیج اساتید استان کرمان در سخنانی از تلاش‌های دکتر روح الله ثمره هاشمی تشکر و برای دکتر صفائی در مسئولیت بسبج اساتید دانشگاه آرزوی توفیق کرد.

دکتر عیسی مرادی  در این مراسم، با اشاره به اهمیت نقش تبیین گفت: اگر تبیین نباشد بصیرت نخواهد بود و جای شهید و جلاد عوض می‌شود.

وی با مهم خواندن جهاد تبیین، رسالت و فلسفه وجود انبیا را تبیین و هدایت معرفی کرد و به تشریح خصائل حضرت علی(ع) پرداخت.

وی با اشاره به فعالیت های تخریبی قرارگاه‌های دشمن به واقعه عاشورا و نقش تبیینی حضرت زینب‌کبری (س)

اشاره کرد و گفت: بسیج اساتید باید در میدان جهاد‌‌‌ تبیین حضوری مستمر و فعال داشته باشد.

استفاده از ظرفیت اساتید بسیجی به منظور شناسایی مسائل، کاستی‌ها و نیازها  و ارائه راهکار و بسته‌های سیاستی به مراجع تصمیم ساز موضوع دیگری بود که دکتر مرادی بر آن صحه گذاشت و گفت: ارائه راهکار ها و پیشنهادات کاربردی با نگاه علمی کمک بسیار بزرگی به نظام حکمرانی در کشور می کند.

در این مراسم با هدای لوح تقدیر از خدمات دکتر روح الله ثمره هاشمی تقدیر و حکم مسئولیت دکتر ابوالفضل صفائی به عنوان رئیس بسیج دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان به امضای رییس بسیج اساتید کشور به وی اعطا شد.

دکتر علی نگارستاتی معاون آموزشی، دکتر امین باقی زاده معاون اداری،مالی، دکتر محمدرضا رضائی مدیر حراست دانشگاه و تعدادی از اساتید در ابن مراسم حضور داشتند.

 


١٤:٠٩ - شنبه ١٠ تير ١٤٠٢    /    عدد : ٤٠٠١    /    تعداد نمایش : ٩٠٩


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج