چاپ        ارسال به دوست

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان تاکید کرد

لزوم تشکیل یک انجمن تخصصی برای مطالبه‌گری در میان نخبگان

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان تحقق مطالبه‌گری و اهداف آن را در گرو پای کار بودن نخبگان دانست و گفت: نخبگان باید با تشکیل یک انجمن تخصصی و مهارتی قدم‌های بلندی در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران بردارند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی وفناوری پیشرفته کرمان، محمدرضا جهانگیری در نشست تخصصی گروهی از نخبه‌های مهارتی استان کرمان در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته با بیان اینکه روحیه مطالبه‌گری در استان وجود ندارد، اظهارداشت: حتی این روحیه مطالبه‌گری در بین نخبگان استان هم کمرنگ است، البته روحیه مطالبه‌گری به تنهایی کافی نیست.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان تحقق مطالبه‌گری و اهداف آن را در گرو پای کار بودن نخبگان دانست و گفت: نخبگان باید از این استعداد خدادادی به‌خوبی استفاده کنند و با تشکیل یک انجمن تخصصی و مهارتی قدم‌های بلندی در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران بردارند.

وی ایجاد و تشکیل انجمن تخصصی نخبه‌های مهارتی را دراستان را ضروری برشمرد وتصریح کرد: در این تشکل باید نگاه‌ها وافکار منفی کنار گذاشته شود و جای خودش را به نگاه مثبت، همدلی و همگرایی دهد تا در راستای این انجمن قدم برداشته شود.

جهانگیری خطاب به نخبه‌ها عنوان کرد: نخبگان باید کارها را تقسیم کرده و آنها را مدیریت کنند، در غیر این صورت موفق نیستند.

اقتصاد دانش‌بنیان تبدیل به یک فرهنگ شده است

در ادامه مسعود ترکزاده ماهانی سرپرست پارک علم و فناوری استان کرمان اظهار داشت: امروزه همه اقتصادهای نوظهور بر پایه یک تفکر شکل می‌گیرند و اقتصاد دانش‌بنیان تبدیل به یک فرهنگ شده است.

وی گفت: اگر امروز کارآفرینی مبتنی بر دانش و تکنولوژی باشد از ضریب موفقیت بالاتری برخوردار است.

ترکزاده ماهانی با بیان اینکه امروزه تکنولوژی دیگر برای ورود اجازه نمی‌خواهد خاطرنشان کرد: همواره ما باید با تکنولوژی همراه شویم و از ظرفیت‌های بالای آن به‌خوبی استفاده کنیم.

سرپرست پارک علم و فناوری استان کرمان تصریح کرد: اگر نخبگان دارای یک سیستم نباشند و بخواهند فردی عمل کنند قطعا موفق نیستند و دفاع از آنان در جاهای مختلف امکان پذیر نیست.

 


٠٨:٠٦ - چهارشنبه ٥ ارديبهشت ١٣٩٧    /    عدد : ٤٦٦    /    تعداد نمایش : ٥٨٠٦


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج