چاپ        ارسال به دوست

دکترحسین محبی عنوان کرد:

دکترحسین محبی؛ بی‌شک، دهه کرامت، دهه تجلیل از ارزش‌های اسلامی و ایرانی و گرامیداشت مقام شامخ زن در اسلام است.



ضمن ابراز احترام و ادب، به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، و گرامی‌داشت روز دختر، دکتر حسین محبی، رئیس دانشگاه تحصیلات  تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته، پیامی را صادر نمودند. در متن این پیام آمده است :

به نام خداوند بخشنده و مهربان 

باسلام و عرض ادب

با سپاس و شکرگزاری به درگاه ایزد منان، ولادت با سعادت بانوی کرامت، حضرت فاطمه معصومه (س)، خواهر گرامی امام رضا (ع) و فرزند بزرگوار حضرت موسی بن جعفر (ع) را به همکاران گرامی و دانشجویان عزیزم تبریک عرض می‌نمایم. 

در آستانه دهه کرامت، دهه‌ای که با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز می‌شود و با میلاد با سعادت برادر بزرگوارشان، حضرت امام رضا (ع)، به اوج می‌رسد، ما شاهد تجلی بیشتر معنویت و نورانیت در جامعه هستیم. 

این دهه فرصتی مناسب برای بازخوانی و تأمل در زندگی این دو شخصیت والا مقام است که هر دو، منبع الهام و راهنمایی برای مسلمانان و جستجوگران حقیقت در سراسر جهان به شمار می‌ روند.


بی‌شک، دهه کرامت، دهه تجلیل از ارزش‌های اسلامی و ایرانی و گرامیداشت مقام شامخ زن در اسلام است. 

این ایام مبارک، فرصتی برای تأکید بر اهمیت دانش، تقوا، و  اخلاق در زندگی فردی و اجتماعی ما می‌باشد و ما را به سوی رشد و تعالی بیشتر سوق می‌دهد. 

با امید به اینکه دهه کرامت، دهه‌ای پر از برکت و معنویت برای همه ما باشد و بتوانیم از درسهای زندگی حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) در مسیر زندگی خود بهره‌مند شویم. 



 در پایان بر خود لازم می دانم که به دانشجویان دختر عزیز ومحترممان توصیه کنم که به سیره پاک این بانوی بزرگوار اقتدا کنند و روز دختر را به ایشان تبریک ویژه عرض می نمایم. 



 


٠٩:٥٩ - شنبه ٢٢ ارديبهشت ١٤٠٣    /    عدد : ٤٧٥٩    /    تعداد نمایش : ١٤٤٦


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج