چاپ        ارسال به دوست

اعضای هیات رئیسه دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته باامام جمعه کرمان دیدار و گفتگو کردند

 

دیدار اعضای هیات رئیسه دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته با حجةالاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان یکشنبه 20 خرداد در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این دیدار دکتر محمد جواد آروین رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته گزارشی از روند فعالیت ها و دستاوردهای دانشگاه ، پارک علم و فناوری استان و پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی ارائه کرد.

اهمیت تبدیل علم به ثروت، همکاری و تعامل سازنده دانشگاه، پژوهشگاه و پارک علم و فناوری؛ افزایش طرح های پژوهشی و همکاری باصنعت، جایگاه دانشگاه در استان و جنوب شرق ایران، قرار گرفتن نام دانشگاه در جمع دانشگاه های برتر صنعتی کشور، افزایش سرانه تولید مقاله و همکاری مستمر اعضای هیات علمی و مجموعه اداری و مدیریتی از مهم ترین عناوینی بود که دکتر آروین به تشریح آنها پرداخت.

همچنین حجت الاسلام علیدادی در سخنان خود از دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته به عنوان دانشگاهی نام برد که در مسیر تبدیل علم به عمل حرکت می کند.

امام جمعه کرمان با تقدیر از عملکرد دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته، بر تعامل صنعت و دانشگاه تاکید کرد.

جایگاه علم در دین اسلام، توجه به توسعه استان به کمک ظرفیت های دانشگاهی، نیروی انسانی، مدیریت توانمند و اختصاص بودجه کافی همراه با هماهنگی و همگرایی از موضوعاتی  بود که نماینده ولی فقیه در استان کرمان به تبیین اهمیت آنها پرداخت.

در این دیدار دکتر مسعود ترکزاده ماهانی رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان گزارشی  از فعالیت های پارک ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در پایان حجت الاسلام علیدادی با پذیرفتن دعوت دکتر آروین برای حضور در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برای کارکنان و دانشجویان دانشگاه آرزوی موفقیت های روزافزون نمود.


١٨:٤٣ - يکشنبه ٢٠ خرداد ١٣٩٧    /    عدد : ٥٦٤    /    تعداد نمایش : ٦٢٧٧


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج