چاپ        ارسال به دوست

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان در پیامی به مناسبت 22بهمن؛

روایت پیشرفت علمی، پژوهشی و فناورانه کشور از وظایف دانشگاهیان در تبیین ایران قوی است

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان در پیامی به مناسبت 22 بهمن با تبریک چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: تبیین دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناورانه و روایت پیشرفت کشور از وظایف دانشگاهیان است که خودباوری و غرور ملی را بارور می سازد و خنثی کننده بسیاری از تبلیغات مخرب و سیاه نمایی های دشمنان ایران قوی خواهد بود.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان متن پیام دکتر حسین محبی رئیس دانشگاه به شرح زیر است:

به نام خدا

فرا رسیدن چهل و چهارمین  سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یادآور ثمرنشینی سال‌ها مبارزه و جهاد مردم کشور عزیزمان ایران و بویژه دانشگاهیان علیه نظام سلطه و ایادی آن و تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب و مقاومت عزتمند در برابر استکبار جهانی است.

انقلاب اسلامی   ‫ایران نقطه عطف تاریخی و سرآغاز دوران جدیدی در ‫تاریخ جهان بود.  اینک که دشمنان ملت ایران جنگ نرم را به عنوان آخرین حربه خود در ناکامی تمام در پیش گرفته اند بیش از پیش شاهد پیشتازی فرزندان برومند انقلاب بویژه دانشگاهیان فرهیخته در مقابله با دشمنان نظام جمهوری اسلامی و مخالفان ایران قوی هستیم.

انقلاب اسلامی در دهه های اخیر پیشرفت های فراوانی خاصه در عرصه علمی، پژوهشی و فناورانه داشته است. دستاوردهای ارزنده ای که تصویری از استقلال و اقتدار ایران و ایرانیان در جهان خلق کرده و امید را در جامعه ارتقا بخشده از ثمرات انقلاب اسلامی است.

بی شک یکی از وظایف دانشگاهیان تبیین دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناورانه و روایت پیشرفت کشور است که در پرتو انقلاب اسلامی توسط فرزندان افتخارآفرین و فرهیخته این مرز و بوم به ثمر نشسته است. دستاوردهایی که خودباوری و غرور ملی را بارور می سازد و خنثی کننده بسیاری از تبلیغات مخرب و سیاه نمایی های دشمنان ایران قوی خواهد بود.

در دهه پنجم انقلاب قرارداریم. به فضل الهی در هر گام از گام دوم انقلاب با صلابت، انسجام و همدلی بیشتر پیش می‌رویم. به مناسبت چهل و چهارمین  سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همگام با ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی، جامعه علمی و دانشگاهی نیز باگرامی‌داشت فجر انقلاب اسلامی، در راهپیمایی 22 بهمن شرکت و با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، رهبری معظم انقلاب و شهیدان سرفراز بیعت و تجدید میثاق می‌نمایند.

دکتر حسین محبی

رئیس دانشگاه

 


١٠:١٧ - پنج شنبه ٢٠ بهمن ١٤٠١    /    عدد : ٣٧٣٨    /    تعداد نمایش : ١٨٩١


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج