چاپ        ارسال به دوست

به میزبانی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته انجام شد؛

ارائه 69 مقاله و 3 سخنرانی کلیدی در همایش ملی پیشرفت‌های فناورانه در فیزیک کاربردی

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه دومین همایش ملی پیشرفت‌های فناورانه در فیزیک کاربردی ۱۰ اسفندماه در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان به صورت برخط برگزار شد.

دبیر علمی همایش تعداد مقالات دریافتی را ۸۳ مقاله اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۶۹ مقاله پذیرفته شد که ۱۲ مقاله در قالب سخنرانی و ۵۷ مقاله به صورت پوستر ارائه شد.

 دکتر علیرضا گنجویی افزود: در همایش ملی پیشرفت‌های فناورانه در فیزیک کاربردی؛ دکتر محمد محمدی مسعودی از دانشگاه تهران با عنوان نسل جدید شیشه های هوشمند مبتنی بر بلور مایع؛ دکتر عیسی احمد علیدخت از دانشگاه ملی سنگاپور با عنوان optical quantum satellite telecommunication ارتباطات ماهواره ای مبتنی بر اپتیک کوانتمی و دکتر محمد حسن رمضان زاده از دانشگاه عبدالله گل ترکیه با عنوان DNA sensing technology فناوری سنجش دی ان ای سخنرانی کردند.

 آئین افتتاحیه همایش با حضور دکترامین باقی زاده رئیس همایش، دکتر محسن شجاعی فر دبیر اجرایی و تعدای از استادان و پژوهشگران در مرکز همایش های دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان برگزار شد.

در این آئین دکتر امین باقی زاده با اشاره به بند دوم سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از طرف مقام معظم رهبری تصریح کرد: راه نجات اقتصاد کشور اجرای دستورالعملهای مورد تاکید مقام معظم رهبری  و حرکت دانشگاه ها و پژوهشگاه به سمت فناوری و نو آوری است.

دکتر باقی زاده معاون اداری، مالی دانشگاه با اظهار خرسندی از برگزاری دومین دوره همایش ملی پیشرفت‌های فناورانه در فیزیک کاربردی خاطر نشان کرد: توسعه همکاری های دانشگاهی و ارتباط با صنعت از سیاست های اصلی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته است.

وی با بیان اینکه دانشگاه تحصیلات تکمیلی، ظرفیت ها و امکانات ویژه ای در حوزه های علمی، پژوهشی و فناورانه در اختیار دارد تصریح کرد: درهای دانشگاه، پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی و پارک علم و فناوری به روی پژوهشگران و فناوران، صنایع، معادن و دستگاه های اجرایی برای همکاری های متقابل باز است.


٠٧:٥٣ - پنج شنبه ١١ اسفند ١٤٠١    /    عدد : ٣٧٨٤    /    تعداد نمایش : ١٦٨٢


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج