چاپ        ارسال به دوست

ضیافت افطاری کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برگزار شد

با حضور هیات رئیسه دانشگاه، در شب بیست و ششم ماه مبارک رمضان، اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و  ضیافت افطار خانوادگی یاوران علمی و اعضای هیات علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در بیست و ششمین شب ماه مبارک رمضان و در فضایی معنوی؛  نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام پورجوپاری با حضور جمعی از اعضای هیات علمی و یاوران علمی به همراه خانواده هاو هیات رئیسه دانشگاه در جوار تربت پاک و مطهر شهید گمنام در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته اقامه و در ادامه ضیافت افطار برگزار شد.

 

حضور خانواده دانشگاهیان بر مرقد پاک شهید گمنام در دانشگاه از لحظات خاص ضیافت افطار در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته بود.

همچنین گشت و گذار فرزندان در طبیعت زیبا و مصفای دانشگاه در کنار والدین فرصت خوبی برای با هم بودن خانواده ها فراهم کرد.

شرکت کنندگان در مراسم از مسئولان برای برگزاری ضیافت افطار تشکر کرده و با دکتر محبی رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه به تبادل نظر پرداختند.

دکتر محبی رئیس دانشگاه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات دانشگاهیان در ماه پرفیض رمضان برپایی جمع های خانوادگی بویژه ضیافت افطار در دانشگاه را فرصتی ارزنده برشمرد و تصریح کرد: حضور وهمراهی خانواده ها در برنامه ها و مناسبت ها موجب افزایش رضایت شغلی، تقویت وبهبود عملکرد همکاران می شود.



١٠:٥١ - دوشنبه ٢٨ فروردين ١٤٠٢    /    عدد : ٣٨٤٢    /    تعداد نمایش : ٢١٧٩


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج