چاپ        ارسال به دوست

دکتر محبی رئیس دانشگاه در پیامی به مناسبت روز ارتش تصریح کرد؛

ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر ایثار، دلیری و شجاعت است

دکتر حسین محبی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته با صدور پیام به مناسبت روز ارتش یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشت و  از دلاورمردان و حماسه‌آفرینان نیروهای زمینی، دریایی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه متن پیام دکتر حسین محبی به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم


روز ارتش حقیقتا یک عید است و ما را به یاد مسئولیت های ارتش، آینده ارتش، کارهای بزرگ ارتش، شهدای عالیقدر ارتش، خطّ حسّاس و مهم بازسازی ارتش که امروز همه ما و شما موظفیم آن را تعقیب کنیم می اندازد. مقام معظّم رهبری (مد ظلّه العالی)

 

ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر ایثار، دلیری و شجاعت و آیینه تمام نمای رشادت‌های بزرگ‌مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند. آنانی که در طول هشت سال دفاع مقدس با حضور مقتدرانه خود، هر آنچه در توان داشتند برای دفع تجاوز و حفظ حریم دین و میهن به‌کار بستند و نشان دادند که نیروهای کارآمد، پرافتخار و مقتدری هستند که با توکل به خدای متعال و الهام از مکتب شهادت‌طلبانه سیدالشهدا(ع) همواره آماده دفاع از کیان نظام اسلامی هستند.
۲۹ فروردین ماه سرفصل حیات جدید ارتش در صیانت از استقلال و تمامیّت ارضی کشور است و حوادث و رخداد‌های پس از آن به ویژه ۸ سال دفاع مقدس به خوبی نمایانگر نقش‌آفرینی‌های سترگ ارتش انقلابی و غیور در عرصه‌ِ اجرای ماموریت‌های خطیر محوّله بوده است؛ به نحوی که این سازمان نظامی و مقتدر را مفتخر به دریافت مدال «ارتش حزب الله» و «کلمه طیّبه» از سوی، ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) ساخت.

 

 

اینجانب فرارسیدن این روز بزرگ را به غیور مردان ارتش که مرزهای ایران عزیزمان را امن، آسمان و دریا و زمین‌مان را مصون و دل هایمان را مستحکم از قدرت و عزتشان کرده‌اند، خانواده‌ گرانقدر شهدای ارتش و جانبازان عزیز تبریک و تهنيت عرض می نمایم و از خداوند متّعال سربلندی و توفیقات روزافزون آنان را تحت توجّهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمودهای حکيمانه فرماندهی معظّم کل قوا حضرت آیت‌ الله خامنه‌ای (مدظلّه العالی) مسئلت می‌نمایم.

حسین محبی

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان

 


٠٩:١٩ - سه شنبه ٢٩ فروردين ١٤٠٢    /    عدد : ٣٨٤٣    /    تعداد نمایش : ١٦٦٩


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج