چاپ        ارسال به دوست

پیام تبریک دکترحسین محبی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته به مناسبت عیدسعید فطر

دکتر حسین محبی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته با صدور پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به عموم مسلمین و روزه داران جهان به ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی متن پیام دکتر حسین محبی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ خَیْرَ مَا سَأَلَکَ بِهِ عِبَادُکَ الصَّالِحُونَ وَ أَعُوذُ بِکَ مِمَّا اسْتَعَاذَ مِنْهُ عِبَادُکَ الْمُخْلِصُونَ‌

 

اکنون که رمضان ماه رحمـت و مغفرت، ماه ضیافـت الهـی در میعادگاه فطر به پایان رسـید عطر دل انگیز ایمان و اخلاص در دلها به مشام می رسد. امید که دل و جان را در چشمه طاعت و عبادت خدای متعال جلا و اندیشه و احساسمان را با پرهیزگاری و تقوا ممزوج و از فرصتهای روح افزا و سعادت بار سحری میوه خلوص و صفا چیده باشیم و ایمانی عمیق و استوار برای مقابله با هر آنچه تباهی و ناپاکی است کسب کرده باشیم.

عید فطر، جشن بازگشت به فطرت و موسم شعف و سرور روزه‌داران و بندگان صالحی است که جان خویش را در نهر زلال رمضان تطهیر کرده‌اند و به واسطه تزکیه و تهذیب نفس، سرافرازانه در پیشگاه الهی به بندگی خویش فخر و مباهات می‌کنند.

عید سعید فطر، تحفه خداوند متعال به مؤمنانی است که با روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند. حقیقتاً این عید خجسته روز تولد و شکفتن دوباره انسان است.

ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات در ماه مبارك رمضان، ماه صيام و ضيافت خدا ، ماه تزكيه روح، تهذيب نفس و تلطیف قلوب، فرارسيدن عيد سعيد فطر و جشن توفيق تقوا و ايمان را به تمامي مسلمانان جهان، رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله العظمي خامنه اي (مدظله العالي)، ملت بزرگوار ايران اسلامي و مردم شريف استان کرمان، جامعه دانشگاهی بویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته تبريك و تهنيت عرض نموده و سعادت و سربلندي تمام مسلمانان جهان را از ايزد منان خواستارم.

حسین محبی

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان

 


١٥:٠٥ - جمعه ١ ارديبهشت ١٤٠٢    /    عدد : ٣٨٥٠    /    تعداد نمایش : ١٦٩٣


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج