چاپ        ارسال به دوست

سرپرست مدیریت امور خوابگاه های دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته اعلام کرد:

بازگشایی خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه تحصیلات تکمیلی از اول مهرماه/ امکان ثبت نام خوابگاه ویژه متاهلین

سرپرست مدیریت امور خوابگاه های معاونت دانشجویی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان زمان بازگشایی خوابگاه های دانشجویی را اول مهرماه اعلام کرد و از امکان ثبت درخواست دریافت خوابگاه ویژه متاهلین خبر داد.

 محمد زنگی آبای با اشاره به شروع سال تحصیلی دانشگاه ها از اول مهرماه خاطر نشان کرد: دانشجویان متقاضی دریافت خوابگاه برای ثبت نام باید به سامانه جدید صندوق رفاه به نشانی https://refah.swf.ir/  مراجعه نمایند.

به گفته وی درخواست خوابگاه و پرداخت هزینه خوابگاه فقط از طریق همین سامانه که از 18 مرداد شروع شده تا  تا سوم شهریوماه جاری صورت می پذیرد.زنگی آبادی تصریح کرد: با توجه به محدودیت اسکان، اداره امور دانشجویی دانشگاه پس از بررسی درخواست اسکان دانشجو با رعایت امکانات، قوانین و مقررات و در نظر گرفتن اولویت ها نسبت به تعیین خوابگاه و ثبت اتاق دانشجویان اقدام خواهد نمود.

سرپرست مدیریت امور خوابگاه های دانشگاه افزود: با توجه به راه اندازی تعداد محدودی خوابگاه متاهلی در دانشگاه، دانشجویان متقاضی می توانند جهت اطلاع از شرایط واگذاری و ثبت نام به اطلاعیه خوابگاه مراجعه یا با امور دانشجویی با شماره 33776611 با پیش شماره 034 وداخلی 3246 تماس بگیرند.

برپایه این گزارش؛ شرایط اعلام شده مربوط به دانشجویان در حال تحصیل می باشد و زمان ثبت نام دانشجویان نوورود متناسب با زمان اعلام نتایج و فرایند ثبت نام اطلاع رسانی می گردد.

 

 

 


١٢:٤١ - چهارشنبه ٢٥ مرداد ١٤٠٢    /    عدد : ٤٠٩٩    /    تعداد نمایش : ٢٠٢٢


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج