چاپ        ارسال به دوست

خیلی خیلی خوش آمدید

روابط عمومی: به مهرماه و پاییز رسیده ایم اما اجازه دهید از تابستان شروع کنم. تابستان که می آید و ترم پایان می پذیرد انتظار برای ورود دانشجویان شروع می شود. این ویژگی محیط های علمی است که با حضور دانشجویان و استادان جانی دوباره می گیرند و پویایی و زندگی در آنها معنایی اصیل می یابد.

 

 

 

 

دانشجو نبض تپنده دانشگاه است و از اینروست که دکتر محبی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در جشن دانش آموختگی دانشجویان که سوم خرداد ماه برگزار شد دانشجویان را مایه مباهات و افتخار دانست و تصریح نمود: دانشجویان و اساتید دانشگاه در کشور درخشیده اند و رتبه های عالی برای خود و دانشگاه کسب کردند.

موفقیت های دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان از جمله کسب رتبه پنجم فناوری و رتبه ششم در بین دانشگاه های صنعتی کشور، رتبه نوزدهم در بین همه دانشگاه های ایران، قرار گرفتن در جمع دانشگاه های پراستناد جهان، رتبه نخست در شاخص قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت و قرارگرفتن در بین پانزده دانشگاه برتر در حوزه زیست فناوری تنها گوشه ای از این موفقیت هاست که با حضور دانشجویان نوورود و تلاش همه دانشجویان و استادان و یاوران علمی، تدابیر هیئت رئیسه و مدیران، سیاست های وزارت عتف، دولت مردمی و بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری تداوم خواهد داشت.

 


برگزاری همایش ملی فیتوشیمی و شیمی دارویی، رویداد‌‌ ملی زیست عفیفانه ، امضای تفاهم نامه دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته و سازمان نظام مهندسی استان کرمان، طلایی شدن رتبه پارک علم و فناوری دانشگاه بر اساس اولین نظام رتبه‌بندی رؤیت‌پذیری پارک‌های علم و فناوری کشور از مهم ترین رویدادهای تابستان بود اما رویداد مهم دیگر برگزاری دوره های آموزشی راویان مکتب شهید سلیمانی در مرکز همایش های دانشگاه با حضور مقامات ارشد استانی، خانواده شهید مغفوری، تعدادی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و فرماندهان سپاه پاسداران و همرزمان شهید سلیمانی و راویانی از سراسر کشور بود که در دو نوبت و در مجموع به مدت شش روز در مرداد ماه برگزار شد.


در شهریورماه با اعلام نتایج پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی تلاش ها برای استقبال شایسته از دانشجویان نوورود و آماده سازی فضاهای آموزشی و خوابگاهی به اوج رسید. تلاش ها و فعالیت هایی که بلافاصله پس از پایان ترم شروع شد و در روزهای تابستان ادامه داشت. سراهای دانشجویی رنگ و رویی تازه گرفتند و بازسازی ها و تعمیرات لازم انجام شد.

همچنین در تابستان امسال مناسبت های مذهبی با مشارکت دانشگاهیان گرامی داشته شد. حضور جمع قابل توجهی از همکاران دانشگاه تحصیلات تکمیلی از استادان، کارکنان و دانشجویان در پیاده روی اربعین حسینی از نقاط برجسته فعالیت های فرهنگی در تابستان بود.

 


مهرماه آمده است بهار دانش و حضور دانشجویانی که فضای دانشگاه را از نشاط حضورشان لبریز کرده اند. برخی به تنهایی برخی با پدر و مادر، برخی با همسر تشریف آوردند و مراحل ثبت نام را تکمیل کردند. از کردستان،خراسان،اردبیل، آذربایجان و فارس، قزوین، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد، از اصفهان و تهران و از جای جای وطنمان ایران.


خوش آمدید، خیلی خیلی خوش آمدید دانشگاه خانه خودتان است.

خدا پشت و پناهتان و حق یاورتان باد

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

عکس موبایلی: روابط عمومی. کد عکاس: 02

چهارم مهر 1402


٢٠:٢١ - سه شنبه ٤ مهر ١٤٠٢    /    عدد : ٤١٧٤    /    تعداد نمایش : ١٢١٦


کاربر مهمان
1402/07/09 11:57
0
0
یاد و خاطره دانشگاه هایتک بخیر به امید پیشرفت های بیشتر دانشگاه هایتک

درود فراوان و تشکر ان شاالله هرجا تشریف دارید سلامت و سربلند باشید هایتکی عزیز


کاربر مهمان
1402/07/04 22:46
0
0
بسیار عالی و خاص

درود و تشکر فراوان و آرزوی سلامتی و سرفرازی برای شما


نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج