چاپ        ارسال به دوست

بازدید مسئولان علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح از دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته

به گزارش گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت،  نشست هم اندیشی با حضور جمعی از مسئولان علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح روز یکشنبه 14 آبان ماه در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برگزار گردید


به گزارش روابط عمومی دانشگاه ابتدا دکتر محبی رئیس دانشگاه ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی به میهمانان حاضر در جلسه به معرفی و تاریخچه تأسیس دانشگاه پرداخت.

 

در ادامه دکتر بیت الهی رئیس پژوهشگاه نیز توضیحاتی را در خصوص دانشکده ها، پژوهشکده ها، آزمایشگاه ها، رشته های تحصیلی موجود و ظرفیت های موجود در دانشگاه ارائه نمود.


مسئولان علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح نیز ضمن تأکید بر رویکرد توسعه درونزا و تعاملی ستاد با دانشگاه ها به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت ها و قابلیت های دانشگاه ها به معرفی طرح جهاد علمی پرداختند. رفع موانع و ایجاد ثبات در همکاری مجموعه دفاعی نیروهای مسلح با دانشگاه ها، مأموریت محور کردن، تخصیص سبد مسائل و ایجاد هسته های فناور در دانشگاه ها از اهداف این طرح ذکر شد.


در پایان این نشست مسئولان علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح از سالن های همایش و بخش‌های مختلف آزمایشگاهی دانشگاه بازدید کردند.




٠٨:٣٠ - شنبه ٢٠ آبان ١٤٠٢    /    عدد : ٤٣١٢    /    تعداد نمایش : ٦٩٥


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج