چاپ        ارسال به دوست

8 دی نخستین سالگرد شهید گمنام دانشگاه برگزار می شود

مراسم نخستین سالگرد تدفین شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته جمعه هشتم دی ماه برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی در جلسه برنامه ریزی مراسم سالگرد شهید گمنام که با حضور معاونان فرهنگی، دانشجویی و اداری، مالی و تعدادی از اعضای شورای شهر و مدیران بخش ماهان و مسئولان دانشگاه تشکیل شد اعلام گردید: مراسم نخستین سالگرد تدفین شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته جمعه هشتم دی ماه با برپایی نماز جمعه شهر ماهان در دانشگاه برگزار می شود.


دکتر امین باقی زاده معاون اداری مالی دانشگاه در این جلسه بر حضور پرشور دانشگاهیان در این مراسم تاکید کرد و گفت: نیرو ها و امکانات دانشگاه برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم بسیج شده اند.


وی عنوان کرد: همکاری بین حوزه مدیریتی بخش ماهان و دانشگاه در این زمینه وجود دارد و از تعامل و همت مدیران ماهان و همراهی مردم ماهان تشکر می کنیم.


دکتر روح الله فدائی نژاد معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه نیز به برنامه ریزی تشکل های دانشجویی، بسیج اساتید و کارکنان و یاوران علمی برای برگزاری مراسم اشاره کرد و گفت: شهید گمنام برای دانشگاه مایه برکت و افتخار است.


وی اعلام کرد: برپایی موکب، برگزاری مراسم عزاداری و نمایشگاه عکس برای مراسم سالگرد پیش بینی شده است ضمن آنکه با حضور پرشور مردم ماهان و دانشگاهیان نماز دشمن شکن و و حدت آفرین جمعه در آستانه سالگرد حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت به امامت حجت الاسلام مختارآبادی امام جمعه ماهان در سالن چندمنظوره دانشگاه اقامه خواهد شد.


همچنین در این جلسه مقرر شد: دانشجویان، اعضای هیات علمی و یاوران علمی که داوطلب همکاری در برگزاری مراسم هستند به بسیج اساتید و کارکنان و امور فرهنگی دانشگاه مراجعه نمایند.


٢٣:٤٧ - سه شنبه ٢٨ آذر ١٤٠٢    /    عدد : ٤٤٦٨    /    تعداد نمایش : ٧٢١


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج