چاپ        ارسال به دوست

با تدریس دکتر امین باقی زاده معاون اداری مالی دانشگاه؛

کارگاه آموزشی مروری بر قابلیت ها و ارجاعات در اتوماسیون اداری در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برگزار شد

 

 کارگاه آموزشی مروری بر قابلیت ها و ارجاعات در اتوماسیون اداری در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعیتی و فناوری پیشرفته با تدریس دکتر امین باقی زاده معاون اداری مالی دانشگاه برگزار شد.

 

در راستای توانمندسازی مهارت‌های عمومی و بهبود فرایندهای کاری با تدریس دکتر امین باقی زاده معاون اداری مالی دانشگاه؛ کارگاه آموزشی مروری بر قابلیت ها و ارجاعات در اتوماسیون اداری در در سالن 27 مرکز همایش های دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برگزار شد.

 دکتر باقی زاده در این کارگاه آموزشی که روزهای دوشنبه و سه شنبه 11 و 12 دی ماه برگزار شد علاوه بر تشریح جزئیات کار با سامانه اتوماسیون به سوالات و ابهامات همکاران پاسخ داد.

 

معاون اداری و مالی دانشگاه از تلاش ها و فعالیت های همکاران تقدیر و ارتقا عملکردها را ضروری خواند.

دکتر امین باقی زاده با مهم خواندن نظم و انضباط در امور اداری  بر ساماندهی رویه ها همراه با دقت و کیفیت و سرعت بخشیدن به امور جاری تاکید کرد.

وی دستاوردها و موفقیت های دانشگاه را حاصل تلاش جمعی دانست و از خانواده دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در این راستا تشکر نمود.

همچنین در این کارگاه سیدهادی ابراهیمی مسئول اتوماسیون اداری نیز به کارکردهای مختلف سامانه اشاره کرد.


١٤:٢٤ - سه شنبه ١٢ دی ١٤٠٢    /    عدد : ٤٥٠٤    /    تعداد نمایش : ٧٠٠


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج