چاپ        ارسال به دوست

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه تحصیلات تکمیلی، صنعتی و فناوری پیشرفته در محکومیت جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان و دعوت به شرکت در تشییع پیکر مطهر شهدا

 

بسیج اساتید دانشگاه تحصیلات تکمیلی، صنعتی و فناوری پیشرفته با صدور بیانیه ضن محکوم کردن جنایت تروریستی کرمان از جامعه دانشگاهی جهت حضور در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان دعوت کرد.  

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه متن بیانیه به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

«ما از مرگ نمی­ترسیم که مرگ ما شهادت است و شهادت حیات عندالرب»


بار دیگر ایران عزیز قربانی حادثه تروریستی شد که در آن زائران سفیر صلح و دوستی، اسوه مقاومت و پایداری سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی به خیل شهیدان پیوستند. بدون شک این بار هم دست پلید تروریسم جهانی از آستین کوردلان و دشمنان قسم خورده این مردم بیرون آمد و با خباثت تمام، هموطنان ما را به خاک و خون کشیدند. مسلما این حادثه که از سر عجز و استیصال صورت گرفته، ذره­ای در اراده مردم برای مبارزه با استکبار جهانی تاثیر منفی ندارد بلکه به فرموده حضرت امام (ره) «با ریختن این خونها ملت ما بیدارتر میشود».


کانون بسیج اساتید دانشگاه تحصیلات تکمیلی، صنعتی و فناوری پیشرفته ضمن اعلام محکومیت این جنایت تروریستی که مغایر با تمام اصول انسانی و قوانین حقوق بشری است، شهادت زائران گلزار شهدای کرمان را تسلیت عرض نموده و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل مسئلت دارد. اساتید بسیجی این دانشگاه خواستار برخورد قاطع با آمران و عوامل اجرای این حادثه تروریستی در هر گوشه دنیا که باشند، هستند.


همچنین بسیج اساتید دانشگاه تحصیلات تکمیلی، صنعتی و فناوری پیشرفته از آحاد مردم انقلابی و ولایتمدار کرمان، اساتید، دانشجویان و دانش­آموزان دعوت می­کند تا در مراسم تشییع شهدای مظلوم این حادثه ددمنشانه و سپس برپایی فریضه عبادی-سیاسی وحدت آفرین و دشمن­شکن نماز جمعه در شهر کرمان حضور بهم رسانند.

شورای کانون بسیج اساتید دانشگاه تحصیلات تکمیلی، صنعتی و فناوری پیشرفته

 

 


١٧:١٨ - پنج شنبه ١٤ دی ١٤٠٢    /    عدد : ٤٥١٤    /    تعداد نمایش : ١٥٠٩


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج