چاپ        ارسال به دوست

راه اندازي سامانه cloud در دانشگاه

امكانات: سامانه cloud

1. قابل ارائه به شكل خود ميزبان يا مديريت شده

2. داراي سيستم رمزگذاري End-to-end encryption 

3. File versioning يا نسخه‌سازي از فايل‌ها

4. اشتراك‌گذاري راحت فايل‌ها

5. مكالمه، مكاتبه، تعامل و همكاري

6. امكان دسترسي به اطلاعات از هرجا

7. استريم كردن فايل‌هاي مولتي‌مديا

8. مجهز به پلاگين‌هاي مختلف مانند تقويم، ليست مخاطبين، يادداشت‌ها و وظايف

9. احراز هويت دو مرحله اي (از طريق كدهاي پشتيبان و برنامه‌هاي احراز هويت)

10. Cross platform يا چند پلتفرمي بودن (به اين معني كه اين نرم‌افزار مستقل از پلتفرم بوده و براي كار در چندين پلتفرم محاسباتي طراحي شده است.)

11. امكان ارتباط ويدئو كنفرانس مستقل 

اعضای محترم هیئت علمی می توانند جهت دریافت حساب کاربری از طریق فرم خدمات IT  اتوماسیون اداری اقدام نمایند


 


١٠:٥٩ - شنبه ١٧ تير ١٤٠٢    /    عدد : ٤٠٢٢    /    تعداد نمایش : ٤٦٦


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج