چاپ        ارسال به دوست

دکتر محمد علی باقرزاده به سمت سرپرست گروه كارآفريني و ارتباط با صنعت دانشگاه منصوب شد

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته طی ابلاغی، دکتر محمد علی باقرزاده را به سمت سرپرست گروه كارآفريني و ارتباط با صنعت دانشگاه منصوب کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ابلاغ صادره از سوی دکتر آروین بدین شرح است:

جناب آقای دکتر محمد علی باقرزاده

با سلام و احترام

با عنايت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالي به موجب اين ابلاغ به مدت دو سال به سمت "سرپرست گروه كارآفريني و ارتباط با صنعت" منصوب مي­شويد.

تشكيل كميته هاي همكاري علمي- صنعتي با سازمانهاي مختلف و واحدهاي صنعتي، انجام امور مربوط به همكاريهاي علمي و تحقيقاتي با بخش‌هاي صنايع كشور، برقراري ارتباط با صنايع و كارخانجات براي عقد قرارداد در مورد طرح‌هاي علمي و تحقيقاتي به منظور تقويت صنعت با جامعه، برنامه ريزي در خصوص اشاعه فرهنگ كارآفريني در بين اعضاي هيأت علمي و دانشجويان، شناسايي واحدهاي صنعتي و توليدي و معرفي آنها به دانشگاهيان،  همكاري در اجراي طرح‌هاي مشترك با صنايع و مراكز پژوهشي و انجام امور محوله از سوي مقام مافوق از اهم وظايف جنابعالي مي­باشد. ­­­اميد است با توكل به خداوند متعال در انجام  امور مربوطه موفق و مؤيد باشيد.

همچنین دکتر آروین با صدور پیامی از خدمات دکتر مسعود رضایی زاده در مدت زمان مسئولیت ایشان درسمت مدیر گروه كارآفريني و ارتباط با صنعت دانشگاه تقدیر نمود.


١٠:٣٢ - يکشنبه ٢٩ ارديبهشت ١٣٩٨    /    عدد : ١٤٥٤    /    تعداد نمایش : ٣٣٠١


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج