چاپ        ارسال به دوست

دعوت رئيس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته جهت شركت در مراسم تشييع و تدفين شهید گمنام در دانشگاه

رئيس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته با صدور پیامی با اشاره به اینکه  در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)  دانشگاه ميزبان شمیم حضور بهشتی شهید گمنام است از اقشار مختلف مردم بویژه دانشگاهیان دعوت کرد  با حضور حماسی در مراسم وداع، تشییع و تدفین شهید گمنام با آرمان های شهداء تجدید پیمان کنند.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه، متن پیام دکتر حسین محبی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته به شرح زیر است:

 

 

 

 

بسم رب الشهداء والصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

سلام و درود خداوند بر ارواح مطهر شهداء و جانفشانی و فداکاری این عزیزان باد. آنان که با ایمان و اعتقاد راسخ و عشق به ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جان خویش گذشتند و دعوت حق را لبیک گفتند.

شهدای گمنام لاله‌هایی از تبار عشق، شور و شعور و از جنس عاشوراییان و ستاره‌هایی هستند که با گمنامی، نشان راه حقیقت و نام آوران راه حق گشتند.

شهیدان پرچم استقلال وآزادی جمهوری اسلامی ایران وسند پرافتخارصلابت مردم ما هستند. تکریم شهداء، ارج گذاری به ارزش های والا و حفظ و حراست از آثار و پیام شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، وظیفه همگانی و مخصوصا جامعه فرهیخته دانشگاهی است و قطعاً معنویت حضور شهید گمنام، زمینه ساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلّی پیام شهیدان در دفاع از استقلال و کرامت ایران اسلامی برای نسل های آینده و بالاخص دانشجویان عزیز خواهد بود.

خداوند عزیز  را شاكريم بعد از مدت‌ها انتظار دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته اين افتخار بزرگ را پيدا كرد تا با حضور با برکت و مطهر شهید گمنام متبرک شود و میزبان شمیم حضور شهید گمنام دوران دفاع مقدس در ایّام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهراء (س) باشد.

بدون شک تجلیل از شهدای والامقام و استقبال گسترده و باشکوه مردم شهیدپرور، اقشار مختلف جامعه، مسئولین ارجمند، دانشگاهیان و دانشجویان عزیز از شهید گمنام، بار دیگر پایبندی و دلدادگی به راه شهدای والامقام را نشان خواهد داد.

همه با هم  سه شنبه ششم دی ماه و در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، شهید گمنام این ستاره‌ پر فروغ را بر دوش خواهیم کشید و پیمان دوباره با آرمانهای مقدس شهیدان و امام شهداء خواهیم بست.

حسین محبی

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته آئین وداع با شهید گمنام دوشنبه پنجم دی ماه از ساعت 9 صبح با حضور دانشگاهیان و دانش آموزان ماهان و جمعی از خانواده معزز شهداء در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی در این دانشگاه برگزار می شود.

همچنین مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام از ساعت 8وسی دقیقه صبح سه شنبه ششم دی ماه همزمان با  شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، از شهر ماهان به سمت دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته (انتهای بزرگراه هفت باغ علوی) برگزار و پیکر مطهر شهید گمنام در گلزار شهید گمنام دانشگاه به خاک سپرده می شود.

آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته ماهان نیز جمعه 9 دی ماه در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برگزار می گردد.

 

 


١٣:٣٩ - شنبه ٣ دی ١٤٠١    /    عدد : ٣٦٠٧    /    تعداد نمایش : ١٧٢٩


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج