چاپ        ارسال به دوست

در تور فناوری دانش‌آموزان دختر مدرسه شاهد مطرح شد

کانون‌های شکوفایی و خلاقیت زمینه‌ساز رویش فرهنگ فناوری در نسل جوان

با هدف آشنایی فناوری و نوآوری دانش‌آموزان دختر مدرسه شاهد و راهنمایی ایشان در جهت فعالیت در کانون‌های شکوفایی و خلاقیت طرح ملی تور فناوری در مرکز تجاری‌سازی و نمایشگاه دائمی پارک علم و فناوری کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمان، صبح روز یکشنبه چهارم دی‌ماه ۱۴۰۱، مرکز تجاری‌سازی و نمایشگاه دائمی پارک علم و فناوری کرمان میزبان دانش‌آموزان دختر مدرسه شاهد کرمان بود.

در این بازدید که زمینه‌ساز رشد خلاقیت و نوآوری و فرهنگ‌سازی آشنایی با مفاهیم کارآفرینی، فناوری و نوآوری این دانش‌آموزان را فراهم آورد، مهندس امیر ایرانمنش مشاور پارک علم و فناوری کرمان گفت:« پارک علم و فناوری کرمان، مراحل و بخش‌های مختلفی مراکز رشد، کانون‌های شکوفایی و خلاقیت، شتاب‌دهنده و مراکز نوآوری را زیر مجموعه خود داراست.»

او با تاکید بر اثرات مثبت فعالیت در کانون‌های شکوفایی و خلاقیت گفت:« این کانون‌ها مرکز استقرار دانش‌آموزان نوآور و دارای ایده است که زمینه‌ساز رویش فرهنگ کارآفرینی و نوآوری در نسل آینده شده است.»

او در ادامه با معرفی طرح‌ها و دوره‌ها مختلف پارک علم و فناوری به معرفی برخی واحدهای فناور و محصولات و خدمات ایشان پرداخت.

مهندس ایرانمنش در پایان با اشاره به فعالیت مدرسه فصلی خلاقیت و آشنایی با اهداف آن، به پرسش‌های دانش‌اموزان پیرامون فعالیت‌های نوآورانه و فناورانه‌شان در جشنواره‌ خوارزمی و آزمایشگاهی خود پاسخ داد.

در ادامه نیز صاحبان فناوری و نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان به معرفی محصولات و دستاوردهای خود و نیاز به نیروی جوان خلاق پرداختند.


٠٨:٤٠ - يکشنبه ٤ دی ١٤٠١    /    عدد : ٣٦١٨    /    تعداد نمایش : ٦٥٣


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج