چاپ        ارسال به دوست

پيام تبريك دكتر حسين محبي رئيس دانشگاه تحصيلات تكميلي صنعتي و فناوري پيشرفته به مناسبت ميلاد منجي عالم بشريت و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)

دكتر حسين محبي رئيس دانشگاه تحصيلات تكميلي صنعتي و فناوري پيشرفته به مناسبت ميلاد منجي عالم بشريت حضرت علي عصر (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) پيامي صادر نمود.

 به گزارش روابط عمومي دنشگاه متن پيام دكتر محبي به شرح زير است:

 بسم الله الرحمن الرحيم

سلام و درود خداوند بر مهدي موعود (عج) كه با ظهورش، پايان انتظار، استقرار حكومت عدل الهي و تطهير زمين از رذيلت‌ها و نا اميدي‌ها را نويد خواهد داد.

خجسته ميلاد سامان‌بخش آشفتگي دوران، گستراننده‌ي يگانه پرستي در جهان و آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، فرصتي ارزشمند براي معرفت افزايي و قدرداني از زحمات شبانه‌روزي و طاقت‌فرساي حافظان و مدافعان امنيت و يكي از اركان مستحكم و شكست ناپذير نظام در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌هاي والاي انقلاب اسلامي است.

بي‌ترديد امنيت، آسايش و اقتدار مثال‌زدني نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در برابر هجمه‌ي سنگين توطئه‌هاي دشمنان، دستاورد خون شهيدان، فداكاري و تلاش خستگي‌ناپذير مجموعه‌ي خدوم و هوشيار اطلاعاتي و امنيتي، خصوصا سربازان گمنام امام زمان (عج) است كه مدال افتخار گمنامي يوسف زهرا (س) را بر سينه دارند و همواره با مجاهدت صادقانه‌ و تكيه بر سلاح ايمان، تقوا و پيروي از فرامين راهگشاي مقام معظم رهبري بسترساز امنيت پايدار و توسعه‌ي ايران اسلامي بوده و با مبارزه بي‌امان با انواع ترفند‌هاي دشمنان اسلام، آرامش وامنيت را به مردم هميشه در صحنه هديه مي‌نمايند.

فرارسيدن نيمه‌ شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، موسم شور، نشاط، شادي و تكريم و تجليل از مجاهدت‌ها و حماسه‌آفريني مديران و كاركنان شجاع و وفادار وزارت اطلاعات در حفظ ثبات و امنيت پايدار كشور است.
بي‌شك برخورداري كشور عزيزمان از نعمت بزرگ امنيت و آرامش پايدار در سطوح ملي و بين‌المللي، محصول همت بلند، همدلي، همگرايي، همكاري و هم افزايي مجموعه اطلاعاتي كشور، به ويژه نقش‌آفريني موثر وزارت اطلاعات در مراقبت، پايش، رصد مستمر و عالمانه انواع تهديدهاي سنتي و نوظهور و برخوردهاي قاطعانه و مقتدرانه با آنهاست كه موجبات افتخار و سربلندي ايران و ايراني را رقم زده است.

به شكرانه‌ي اين نعمت عظيم، سلامتي، تداوم توفيقات و سربلندي سربازان و پاسداران گمنام امام زمان (عج) در انجام ماموريت‌هاي حساس، پيچيده و خطير محوله، تحت عنايات حضرت بقيه الله الاعظم و پيروي از منويات و رهنمودهاي حكيمانه مقام معظم رهبري را از درگاهش طلب مي‌نمايم.

فرارسيدن عيد بزرگ نيمه‌ شعبانميلاد فرخنده امام زمان (عح) و هفته‌ بزرگداشت سربازان گمنام را محضر مبارك مقام معظم رهبري، ملت نجيب، فهيم و وفادار ايران، خانواده‌ بزرگ دانشگاه و جميع شيفتگان و منتظران ظهورش تبريك و تهنيت عرض مي‌نمايم.

حسين محبي

رئيس دانشگاه تحصيلات تكميلي صنعتي و فناوري پيشرفته

 

 


١٢:٥٧ - دوشنبه ١٥ اسفند ١٤٠١    /    عدد : ٣٧٩٧    /    تعداد نمایش : ٩٧٣


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج