چاپ        ارسال به دوست

کتاب «اردوگاه اطفال» آماده انتشار است

احمدیوسف زاده در حاشیه آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی  و فناوری پیشرفته در  گفتگو با روابط عمومی دانشگاه درباره محتوای کتاب جدید خود گفت: در کتاب «اردوگاه اطفال» ماجرای ۴۰۰ اسیر نوجوانی را روایت کرده است که در اردوگاه «رمادی 2» معروف به اردوگاه اطفال نگه داری می شدند.

یوسف زاده در تشریح روند نگارش کتاب جدید خود به دوران اسارت اشاره کرد و  گفت: در آن زمان عراقی‌ها با جمع کردن ۴۰۰ اسیر نوجوان در یک اردوگاه جدید فصل تازه‌ای از تبلیغات را شروع کردند در حالی که اسرای نوجوان هم برنامه‌های جالبی برای مقابله با تبلیغات دشمن داشتند که محور اصلی کتاب «اردوگاه اطفال» را به خود اختصاص داده است.

احمد یوسف زاده بدون اعلام تاریخ دقیق انتشار «اردوگاه اطفال» پیش بینی کرد این کتاب در 350 صفحه حداکثر تا زمان برگزاری نمایشگاه بعدی بین المللی کتاب در دسترس مخاطبان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه  در کتاب آن بیست و سه نفر خاطرات هشت ماه اول اسارت خود را روایت کرده است افزود:  درکتاب «اردوگاه اطفال» دو سال بعدی اسارت را روایت می کند.

احمد یوسف زاده بااشاره به گذشت حدود سه دهه از زمان پایان اسارت تصریح کرد: برای اطمینان از وقایع و شرح کامل ماجراها، با دیگر دوستانم در مورد موضوعات مختلف صحبت کرده‌ام تا روایتی کامل ارائه دهم و چیزی از قلم نیفتد.

وی کتاب «اردوگاه اطفال»   را جلد دوم از سه گانه ای معرفی کرد که قصد دارد با نوشتن کتاب سوم خود آن را کامل کند.

به گفته احمد یوسف زاده جلد سوم این سه‌گانه دربردارنده رویدادهای اردوگاه موصل است که خاطرات سال های سوم تا هشتم اسارت او را شامل می شود.

«آن بیست و سه نفر» شامل خاطرات احمد یوسف زاده از سال‌های اسارت در زمان جنگ تحمیلی است كه از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

آیین گرامیداشت هفه دفاع مقدس سوم مهرماه در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برگزار گردید. در پایان مراسم از سید امین علیرضایی، حسین پور محی آبادی،مجتبی جعفری کرمانی و زینب سیف الدینی فرزندان شاهد این دانشگاه تجلیل شد.

 دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در 27 کیلومتری شهر کرمان قرار دارد.



١٤:٠١ - دوشنبه ٣ مهر ١٣٩٦    /    عدد : ١٠٧    /    تعداد نمایش : ٢٠٠٢


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج