چاپ        ارسال به دوست

دکتر محمد جواد آروین رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته

امروز مهمترین وظیفه، در حفظ و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات کارایی آن است

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته با صدور بیانیه ای به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن اعلام آمادگی برای حضور در راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن، از اقشار مختلف مردم بخصوص دانشگاهیان برای شرکت در این راهپیمایی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بنام اله پاسدار حرمت خون شهیدان

"آنان‌که گفتند که پروردگار ما خداست پس ایستادگی کردند بیمی بر آنها نیست و غمگین نخواهند شد"

                                                                                                                                                                     (آیه 13 سوره احقاف)

پیروزی انقلاب اسلامی در امتداد قیام سالار شهیدان عشق به زعامت امام راحل (ره) شکل گرفت و روح ظلم‌ستیزی را در کالبد جهان اسلام و سایر ملل ستمدیده دمید. این نغمه سرخ جاودانی نظام مقدس توحیدی راشکل داد که طاغوت های زمان با دسیسه های گوناگون کمر به نابودی آن بسته اند.

در شرایط امروزی وظیفه جامعه بزرگ دانشگاهی و دانشجویان عزیز است تا با دستمایه علمی، کسب علم و دانش و تبدیل آن به فناوری نقشی بسزا برای استمرار استقلال همه جانبه کشور و پیشرفت آن ایفا نمایند. چرا که امروز مهمترین وظیفه، در حفظ و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی  اثبات کارایی آن است که این به مراتب از پیروزی آن مهم‌تر می‌باشد.

بی‌شک رمز پیروزی انقلاب، وحدت کلمه تحت رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب بود و همواره راه پیشرفت و حفظ آرمان‌های انقلاب در وحدت واتحاد ملی نهفته است. رجاء واثق دارم با پیروی عملی از مشی اعتدال  که گفتمان دینمان است  و در سایه تدبیر، عقلانیت و حاکمیت قانون ادامه دهنده راه امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر و مدافعان شایسته‌ای برای حریم استقلال و آزادی ملت و ارزشهای والای اسلامی انسانی خواهیم بود.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهیدان راه آزادی بدینوسیله اینجانب از کلیه آحاد و اقشار جامعه اسلامی دعوت بعمل می‌آورم تا همچون سالیان گذشته در راهپیمایی با شکوه یوم الله 22 بهمن حضوری پرشور بهم رسانند. بی‌شک اساتید محترم، دانشجویان معزز و کارکنان گرامی این دانشگاه نیز دوشادوش سایر اقشار امت حزب الله در این عرصه سیاسی حضوری فعال خواهند داشت، باشد تا ضمن تجدد‌ بیعت با آرمان‌های انقلاب در شرایط حساس کنونی مشروعیت و اقتدار نظام مردم سالاری دینی را به مدد الطاف الهی به جهانیان نشان دهیم.

توفیق روز افزون همراه با سعادت و سربلندی همگان را در مسیر دستیابی همه جانبه به آرمان‌های تابناک انقلاب اسلامی را از درگاه خداوندمنان مسئلت دارم.

محمد جواد آروین

رئیس دانشگاه

 


٢١:٠٩ - شنبه ٢٠ بهمن ١٣٩٧    /    عدد : ١٢٦٥    /    تعداد نمایش : ١٤٤٢


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج