چاپ        ارسال به دوست

دکترآروین رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته

فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش‌هاست

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته طی پیامی، یپشاپیش فرارسیدن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر را به مردم شریف، بصیر و خداجوی ایران اسلامی به ویژه جامعه دانشگاهی تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، متن پیام دکتر آروین بدین شرح است:

بسمه تعالی

هرچه انقلاب اسلامی دارد از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است.   (امام خمینی «ره»)

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است که هر یک به عنوان یک افتخار ثبت شده است در این میان، حماسه آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی به‌شمار می‌آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید.

فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش‌هاست و چه زیبا گفت معمار کبیر انقلاب که " خرمشهر نه آن خاکی است که ارزش دنیوی دارد بلکه ایمانی است که آخرت را برای مسلمان ساخته " و این سرزمین را جزو مجاهدین فی سبیل‌الله به حساب می‌آورد.

خرمشهر همان شهری است که رزمندگان جان بر کفش فریاد مظلومیت زدند و خواستند که آن‌ها را به حدید خداوند مسلح کنند،

سالگرد حماسه‌ عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت و یادآور نقطه عطف سال های روشن دفاع مقدس و روزهای غریب اتکای مظلومانه‌ آسمانی‌ترین انسان هایی که گمنامی جهاد در راه خدا و فضیلت های معنوی دفاع از شرف و نوامیس و ارزش های مقدس این خاک پاک را بر مادیات و شهرت دنیوی ترجیح داده و به سرافرازی ماندگار، پیوند خوردند.

اکنون وظیفه فرد فرد ما پاسداری از خون مجاهدان و مجاهدت رزمندگان جان بر کف آن روزگار است که غریبانه همه چیز خود را در طبق اخلاص نهاده و در راه اسلام و مسلمین فدا کردند.

اینجانب پیشاپیش سی و هفتمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و به ویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

محمد جواد آروین
رئیس دانشگاه

 


٠٨:٥٠ - چهارشنبه ١ خرداد ١٣٩٨    /    عدد : ١٤٦١    /    تعداد نمایش : ١٥٢٤


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج