چاپ        ارسال به دوست

عضو هیئت امنای دانشگاه تحصیلات تکمیلی و نماینده مردم کرمان و راور در رویداد بانوان کارآفرین استان کرمان:

خواستار تشکیل سندیکای بانوان کارآفرین استان شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری استان دکتر محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامس گفتـ:امروز ضعفهای زیادی در حوزه اقتصادی کشور وجود دارد که بخش زیادی از آن متوجه زیر ساختهاست که سابقه آن به قبل از انقلاب برمی گردد و بخش دیکر آن به تحریمهای خصمالنه امریکا است.

دکترپور ابراهیمی ادامه داد: ما در حوزه  رشداقتصادی نیازمند اهتمام ویژه  به زیر ساختهای کارآفرینی داریم تا رفاه اجتماعی حاصل شود و نقش بانوان در حوزه کارآفرینی کمتر از آقایان نیست.

عضو هیئت امناء دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان با اشاره به ظرفیت ۴۰ درصدی بانوان در حوزه شرکتهای دانش بنیان افزود: تغییرات ماهیتی در حوزه اقتصاد دانش بنیان رخ داده  که باید برای فروش بهتر از پتانسیلهای حوزه اقتصاد دیجیتال استفاده کرد و لازم است الگوهای موفق جامعه را شناسایی و به مردم  معرفی  کرد تا الگو سازی شود برای کسانی که باور ندارند.

نماینده مردم  کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: نظام اقتصادی کشور به وجود شما زنان کارآفرین به واسطه حرکتی که برای ایجاد شغل و کارآفرینی در نظام اجرایی کشور انجام دادید محتاج و نیازمند است.

 وی ادامه داد: اگر این حرکت استمرار داشته باشد چندین اتفاق در کشور رخ خواهد داد، اول اینکه کسانی که در جامعه ناامید هستند در پرتوی حرکت شما این باور در انها شکل می گیرد، دوم اینکه شما زنان کارآفرین دارای تمکن مالی خواهید شد که به واسطه آن گروهی از کنار شما به منفعت خواهند رسید، سوم در کلان کشور به تولید ناخالص داخلی کمک می کنید و سرانه اقتصادی کشور را افزایش خواهید داد و نهایتا به رفاه اجتماعی کمک می کنید.

دکتر پور ابراهیمی در ادامه خواستار تشکیل سندیکای بانوان استان شد و اظهار داشت این سندیکا می تواند در وهله اول مشکلات اساسی از قبیل بیمه تامین اجتماعی، اقتصادی،  مالی و مالیاتی را شناسایی و به ما ارائه نماید و در دومین گام سندیکا باید توسعه فعالیتهای اقتصادی بنگاههای تحت سیطره خود  را پی گیری نماید

این استاد دانشگاه در پایان تاکید کرد:سندیکای بانوان کارآفرین استان کرمان می تواند به عنوان یک الگو  در کشور پیاده شود.

 

 


١٠:١١ - سه شنبه ٥ شهريور ١٣٩٨    /    عدد : ١٦٢٤    /    تعداد نمایش : ١٦٤٠


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج