چاپ        ارسال به دوست

رییس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در دیدار دبیر شورای اطلاع رسانی استان کرمان؛

انتظارات دستگاه های اجرایی از دانشگاه ها با نگاه بلندمدت جهت گیری شود

رییس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در دیدار مدیرکل روابط عمومی استانداری و دبیر شورای راهبردی اطلاع رسانی استان کرمان  بر نقش سازنده دانشگاه ها تاکید کرد و خواستار جهت گیری انتظارات دستگاه های اجرایی از دانشگاه ها با نگاه بلندمدت شد.

 دکتر محمدجواد آروین با نام بردن از روابط عمومی به عنوان یکی  از ابزارهای مهم مدیریت در دانشگاه ها گفت: روابط عمومی در دانشگاه می تواند با ایجاد و توسعه ارتباط بین مدیران و بخش های مختلف دانشگاه از یکسو و ارتباط دانشگاه با خارج از دانشگاه، تسهیلگر ارتقا امور آموزشي و پژوهشی و تعاملات پویای درون و برون سازمانی باشد.

 

وی با مهم ارزیابی کردن تعامل دانشگاه با دستگاه های اجرایی و بویژه استانداری کرمان، برای همکاری های علمی و تخصصی متناسب با برنامه های اجرایی استان اعلام آمادگی کرد.

 

دکتر آروین عملکرد روابط عمومی استانداری کرمان را موفق خواند و تصریح کرد: هرچه تعامل روابط عمومی ها بیش تر باشد همکاری های متقابل و بین دستگاهی نیز ارتقا می یابد.

 

در ادامه مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با مهم دانستن ارتباط دانشگاه با دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف گفت: شورای اطلاع رسانی استان آمادگی دارد راه های ارتباطی روابط عمومی دانشگاه ها با رسانه ها و دستگاههای اجرایی را گسترش دهد.

 

نقی عظیمی زاده با تاکید  بر استفاده روابط عمومی ها از امکانات فضای مجازی و بهره مندی از آموزش های مرتبط گفت: دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته با امکاناتی که دارد می تواند به مرکزی برای آموزش روابط عمومی ها در استان تبدیل شود.

 

همچنین در  این دیدار  که  در دفتر رییس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته انجام شد محمدبصیریان عضو هیئت منصفه دادگاه مطبوعات و مدیرعامل انجمن روابط عمومی استان، محسن عباسپور عضو هیئت مدیره انجمن و عباس تقی زاده سرپرست روابط عمومی دانشگاه به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

 

دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری  پیشرفته در 28 کیلومتری شهرکرمان و در جوار شهرتاریخی ماهان قرار دارد. این دانشگاه در مقاطع ارشد و دکتری در دوره های روزانه و شبانه دانشجو می پذیرد. پارک علم و فناوری استان کرمان و پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی از مجموعه های وابسته به دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری  پیشرفته کرمان هستند


٠٨:٠٣ - شنبه ٤ آذر ١٣٩٦    /    عدد : ٢١١    /    تعداد نمایش : ١٨٥٩


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج