چاپ        ارسال به دوست

در هجدهمین جشنواره ملی پایان نامه سال دانشجویی؛

رساله دکتری، یکی ازکارکنان غیر هیات‌علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته، شایسته تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رساله دکتری،  دکترحسین پورمحی آبادی با عنوان «زمینه‌های قضایی افزایش جمعیت کیفری زندان (مطالعه کیفی حوزه قضایی شهرکرمان)» در هجدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال دانشجویی درگروه علوم انسانی حائز امتیازات لازم جهت ورود به مرحله داوری شد و پس از پنج مرحله داوری به عنوان تنها اثر شایسته تقدیر در رشته حقوق شناخته شد و مورد تقدیر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس جهاد دانشگاهی کشور قرارگرفت.

شایان ذکر است این جشنواره به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی همه ساله در سطح ملی برگزار می‌شود و دوره هجدهم نیز با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در پنج گروه علوم انسانی- علوم پزشکی و دامپزشکی- هنر و معماری- علوم پایه- کشاورزی و منابع طبیعی و فنی و مهندسی. برگزار شد.

گفتنی است دکتر حسین پورمحی آبادی، دانش‌آموخته رشته حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه کاشان و مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را به عنوان دانشجوی استعداد درخشان در دانشگاه تهران سپری کرده وی دارای سوابق پژوهشی، آمو‌زشی و افتخارات متعددی می‌باشد. و هم‌اکنون به عنوان سرپرست امور حقوقی، قراردادها و پاسخگویی به شکایات دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی وفناوری پیشرفته مشغول فعالیت است.

 


١٠:٥١ - چهارشنبه ٣ دی ١٣٩٩    /    عدد : ٢٤١٨    /    تعداد نمایش : ١٦١٠


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج