چاپ        ارسال به دوست

درکتاب منتشر شده از سوی دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری،

دو عضو هیئت‌علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته بعنوان اعضای هیئت‌علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، درکتاب معرفی اعضای هیئت‌علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت" دفتر ارتباط با جامعه و صنعت، وزارت عتف، سوابق و دستاوردهای دکتر روح الله فدایی نژاد، و دکتر علیرضا گنجویی از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ، منتشر شد

دکتر فرشید کی‌نیا، سرپرست گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت، درگفتگو با روابط عمومی دانشگاه، اظهارداشت: از سوی معاونت پژوهش و فناوری وزارت عتف، طی ليستي متشكل از ۱۴۱ نفر از اعضاي هيئت‌علمي معرفي‌شده توسط دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها و مراكز آموزشي سراسر كشور را به عنوان اعضاي هيئت‌علمي برتر در حوزه ارتباط جامعه و صنعت دانشگاه‌ها معرفي و سوابق و دستاوردهای مهم آنها رادرکتابی به همین نام منتشر نموده است.

وی اعلام کرد: در اين ليست، دو نفر از اساتيد برجسته دانشگاه تحصيلات تكميلي صنعتی و فناوری پیشرفته، دكتر روح الله فدايي‌نژاد و دكتر علیرضا گنجويي به ترتیب اعضای هیئت‌علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر و پژوهشکده فوتونیک نيز معرفي شده‌اند.

سرپرست گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه، مهمترین موارد انتخاب برگزیدگان را اجراي قراردادهاي پژوهشي تقاضا محور، ارائه دستاوردهاي مهم و موثر در رفع مشكلات كشور، همكاري با نهادها و صنايع كشور براي بهبود بهره‌وري و كارآيي، ايجاد شبكه‌هاي علمي و تشكل‌هاي تخصصي اثرگذار در امور اجتماعي ، اقتصادي و صنعتي برشمرد.

 دكتر فرشید كي نيا ضمن عرض تبريك به اين اساتيد، ابراز اميدواري كرد تا با تلاش اساتيد تواناي دانشگاه در آينده نزديك، شاهد موفقيت‌هاي روزافزون همه اعضا هيئت‌علمي دانشگاه تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته و ارتقا جايگاه آن در رتبه بندي‌هاي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري باشیم.  

گفتنی است وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدامات زیر را به عنوان گام های ارزنده اعضای هیات علمی معرفی شده دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته منتشر کرده است:

 

 


١١:٣٧ - دوشنبه ١٥ دی ١٣٩٩    /    عدد : ٢٤٤٣    /    تعداد نمایش : ٣١١٥


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج